دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایر مشخصات

رنگ : color

مشخصات عمومی

تاریخ معرفی : اسفند 1393
نوع دوربین : DSLR
وزن دوربین با باتری (گرم) : 675

حسگر

ابعاد تصویر (پیکسل) : 6000 در 4000
محدوده دقت حسگر : 20 مگاپیکسل و بیشتر
تعداد پیکسل (MP) : 24
اندازه سنسور (میلیمتر) : 23.5 در 15.6
نوع حسگر : CMOS
نوع سنسور :
پردازنده : Expeed 4

تصویر

میزان حساسیت سنسور (ISO) : 100-25600
تعداد پیش فرض های تراز سفیدی : 12
قابلیت تعیین تراز سفیدی :
لرزشگیر :
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

فوکوس دستی : دارد
تعداد نقاط فوکوس : 51
نوع لنزهای قابل نصب : Nikon F

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان :
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3.2
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 1,228,800
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : TFT-LCD
قابلیت Live View : دارد

عکسبرداری

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : 30
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : 1/8000
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم :
عکاسی با اولویت تعیین شاتر :
عکاسی دستی :
حالت های پیش فرض عکاسی :
فلاش :
برد فلاش (متر) : 12.00
قابلیت نصب فلاش خارجی :
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه
حالت های نورسنجی : چندگانه ، نقطه ای ، مرکزی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±5 (at 1/3 EV, 1/2 EV steps)
عکاسی سه بعدی :
عکاسی پانوراما :

فیلمبرداری

فرمت فیلم برداری : MPEG-4, H.264
نوع میکروفون : Stereo
بلندگو : Mono
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : فیلم برداری با کیفیت Full HD با ابعاد 1920 در 1080 پیکسل با سرعت 60 فریم بر ثانیه

حافظه

نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC (دارای دو جایگاه حافظه)

ورودی و خروجی

کابل USB :
خروجی HDMI :
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) :
کنترل از راه دور :

سایر مشخصات

نوع باتری : لیتیوم یونی قابل شارژ مدل EN-EL15
دوام باطری (عکس) : 1110

ابعاد (طول ، عرض ، ضخامت) (میلیمتر) : 5.35 در 4.21 در 2.99
GPS :



بررسی دوربین نیکون Nikon D7200 :

مقدمه Nikon D7200 :

دوربین جدید Nikon D7200 دوربینی میان رده است و برای دوستداران عکاسی عرضه شده است. این دوربین مجهز به یک حسگر CMOS APS-C (فرمت DX) با 24.2 میلیون پیکسلی است. مسلما این دوربین بهترین پیشنهاد برای دوستداران عکاسی است.

 

زیرا شرکت Nikon هنوز جایگزینی برای دوربین D300S که بهترین دوربین سری APS-C آن است، عرضه نکرده است.

 

بدنه، وزن و ابعاد این دوربین مشابه مدل قبلی خود D7100 است. این دوربین همچنین صفحه نمایش و چشمی مشابهی دارد. حسگر دوربین مجهز به یک فیلتر AA است که به گرفتن عکس هایی با جزئیات بیشتر کمک می کند.

 

اگر چه این دوربین تا حدود زیادی مشابه مدل قبلی خود است، اما پیشرفت های قابل توجهی در آن صورت گرفته است و تصاویری با کیفیت بهتر عرضه می کند. جدیدترین مدل از پردازنده  Expeed، EXPEED 4 در این دوربین مورد استفاده قرار گرفته  شده است. این کار باعث می شود که عمق عکاسی متوالی افزایش پیدا کند که وقتی عکاسی با سرعت بالا را انجام می دهید، بسیار مفید است. وجود این فیلتر همچنین به این معناست که دامنه حساسیت دوربین به ISO 25600 رسیده است، در حالی که حالت های Hi1 و Hi2 دامنه ISO را تا 102400 افزایش می دهد.

 



بررسی دوربین نیکون Nikon D7200
 

 

سیستم فوکوس خودکار این دوربین نیز ارتقا پیدا کرده است. این دوربین مجهز به سیستم فوکوس خودکار 50 نقطه ای Multi-CAM 3500-II است که همچنین در بعضی از دوربین های تمام فریم نیکون مثل D750 یافت می شود.

 

اتصال  Wi-Fi و NFC هر دو در این دوربین وجود دارند و اتصال NFC برای یک دوربین DSLR نیکون اتصال اصلی است از ویژگی های دیگر این دوربین می توان به قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD در سرعت های فریم متنوع، و دوام شارژ باتری 1100 عکسی، اشاره کرد.

 

کاربرد Nikon D7200 :

با توجه به این که دوربین Nikon D7200 بدنه ای مشابه مدل قبلی خود دارد، می توان گفت که استفاده از آن شبیه استفاده از مدل قبلی آن است. در واقع، استفاده از این دوربین شبیه دوربین رده بالاتری مثل D750 و D610 است. یک دستگیره طرح و قالب دار باعث شده که دوربین از لحاظ ظاهری زیباتر و با کیفیت تر به نظر برسد.

در قسمت بالا و سمت چپ این دوربین یک پیچ حالت است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سرعت بین حالت های نوردهی عرضه شده سوئیچ کنید. با توجه به اینکه این دوربین پیشرفته به حساب می آید، حالت های صحنه زیادی را در پیچ حالت آن مشاهده نمی کنید و در عوض چند گزینه کم برای انتخاب وجود دارد. حالت های  معمول برنامه، اولویت شاتر، اولویت دیافراگم و حالت های دستی  را در کنار حالت خودکار، خودکار بدون فلاش، صحنه، جلوه های ویژه و دو فضا برای گروهی از تنظیمات سفارشی وجود دارد که در صورتی که از یک صحنه ویژه (به طور مثال کم نور) عکس می گیرید، بکار گرفته می شوند.

 

 

 




 

 

 

در وسط این پیچ، دکمه قفل وجود دارد که باید قبل از این که بتوانید پیچ را بچرخانید آن را پایین نگه دارید. این دکمه برای جلوگیری از تغییرات تصادفی تنظیمات در هنگامی که نمی خواهید این تغییرات صورت بگیرند مفید است. به طور مثال وقتی که دوربین را داخل کیف خود قرار می دهید یا از کیف خود بیرون می آورد. در زیر پیچ حالت یک پیچ دیگر برای تغییر حالت های عکاسی است. در این جا می توانید بین حالت های عکاسی مجزا، متوالی کم، متوالی زیاد، ساکت، زمان سنج و آینه انتخاب کنید. دکمه قفل دیگری در این جا یافت می شود که نسبت به دکمه قفل پیچ حالت پایین نگه داشتن آن دشوارتر است، اما در هر صورت احتمالا به کرات از آن استفاده می کنید.

 

همانطور که از یک دوربین ویژه دوستداران عکاسی انتظار می رود، پیچ ها و دکمه های زیادی در این دوربین وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. برخلاف دوربین D5500 که پایین رده تر از این دوربین است، صفحه نمایش این دوربین ثابت و غیرلمسی است. نبود صفحه نمایش لمسی در این دوربین واقعا ناراحت کننده است، زیرا یک صفحه نمایش مفصل دار، زمانی مفید است که از زوایای غیرعادی بتوان عکس گرفت که صفحه نمایش لمسی به تسریع تغییرات در تنظیمات اصلی کمک می کند. وقتی که دکمه های زیادی برای استفاده در این دوربین دارید، نبود صفحه نمایش لمسی چندان مشکل ساز نیست.

 

 

 




 

 

 

دکمه های روی دوربین یا در سمت چپ یا در سمت راست آن قرار گرفته اند. بنابراین با انگشتان شست خود می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید، اما نمی توان با یک دست به خوبی با این دوربین کار کرد.

 

در سمت چپ پشت دوربین، دکمه های را مشاهده می کنید که شامل دکمه منو و دکمه هایی برای دسترسی مستقیم به تراز سفید و ISO می شود. همچنین دکمه ای وجود دارد که با i علامت گذاری شده است و با فشار دادن آن می توان به چند منوی سریع دسترسی پیدا کرد. در این جا چند گزینه مختلف از قبیل Picture Control را می توانید پیدا کنید، اما  در این جا  قابلیت هایی که معمولا باید در این قسمت وجود داشته باشند، مثل درجه بندی و iso را نمی توانید پیدا کنید، اما با توجه به این که دکمه های دسترسی مستقیم به آنها در قسمت دیگری از دوربین وجود دارد، مشکلی پیش نمی آید. با این وجود، اگر می شد این منو را تنظیم و سفارشی سازی کنید، بهتر است.

 
 
 
 

 

 

در سمت جلوی دوربین، دقیقا در زیر نگهدارنده لنز یک دکمه تابع قابل تنظیم وجود دارد که به یکی از 18 تنظیمات مختلف می توان آن را اختصاص داد. چند تنظیمات مفید کم برای انتخاب وجود دارد.

از دکمه های مهم دیگر می توان به دکمه حالت فوکوس و سوئیچ فوکوس خودکار/ فوکوس دستی اشاره کرد که در جلوی دوربین و در زیر نگهدارنده لنز قرار گرفته اند. دکمه Live View دوربین در پشت دوربین قرار دارد و سوئیچی دارد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از بین عکاسی و فیلم برداری انتخاب کنید. در کنار دکمه شاتر، دکمه ای قرار دارد که برای تغییر جبران نوردهی باید آن را نگه دارید و همچنین یک دکمه دسترسی به حالت درجه بندی وجود دارد.

 



 

 

 

در جلو و پشت دستگیره می توانید دو پیچ قابل حرکت را مشاهده کنید. پیچ جلویی دیافراگم را کنترل می کند، در حالی که پیچ پشتی سرعت شاتر را کنترل می کند. در صورتی که در حالت دستی عکاسی می کنید می توانید از هر دو پیچ استفاده کنید، اما اگر در حالت های نیمه خودکار هستید، یکی از این دو جواب می دهد. این دو پیچ وقتی دوربین را در دست گرفتیه اید به خوبی در زیر انگشتان شما قرار می گیرند و یک تجربه مطلوب و راحت را در هنگام استفاده از آنها برای شما عرضه می کنند.

اگر پیش از این با دوربین های نیکون کار کرده باشید، با این دوربین نیز به راحتی می توانید کار کنید، زیرا سیستم کنترل و آرایش دکمه های بسیار مشابهی استفاده می کند. منوی اصلی سازماندهی خوبی دارد و خیلی زود به کار با آن عادت می کنید.

 

این دوربین یک چشمی میدان دید 100 درصدی ارائه می کند که برای دوربینی در این سطح غیرعادی است، اما به این معناست که در حین عکس گرفتن، هر چیزی که مشاهده می کنید را می توانید داخل عکس قرار دهید. البته این چشمی اختیاری است، بنابراین برخلاف مدل های الکترونیکی که در دوربین کامپکت مشاهده می کنید، بعد از این که عکس خود را گرفتید می توانید اثراتی که با تغییر تنظیمات ایجاد شده است را مشاهده کنید.

 
 
 

شما می توانید با استفاده از اتصال Wi-Fi گوشی هوشمند خود را به این دوربین وصل کنید. این کار به راحتی قابل انجام است، اگر چه کمی در منوی اصلی باید دنبال آن بگردید. بهتر بود که یک دکمه دسترسی مستقیم به Wi-Fi در جایی از بدنه دوربین قرار می داشت تا این فرآیند سریع تر انجام شود، حتی اگر یک دکمه تابع قابل تنظیم بود. برای فعال سازی Wi-Fi، باید به قسمت تنظیمات منوی اصلی بروید، گزینه Wi-Fi را پیدا کنید و آن را در وضعیت فعال قرار دهید. سپس می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به شبکه ای که دوربین ایجاد کرده وصل کنید.

 

وقتی اتصال ایجاد شد، برنامه Wireless Mobile Utility را اجرا کنید که در آن کنترل کمی می توانید بر روی تنظیمات دوربین داشته باشید. تنها کاری که می توانید انجام دهید تغییر نقطه فوکوس خودکار و خاموش و روشن کردن شاتر است. واقعا جای ناراحتی دارد که با دوربینی که دوستداران عکاسی به بازار عرضه شده است نمی توان کار بیشتری انجام داد. البته، هنوز برای عکس های پرتره شخصی یا گروهی مناسب است.

اتصال NFC این امکان را برای شما فراهم می کند تا تراشه NFC دوربین خود را به تراشه NFC گوشی اندرویدی خود تماس دهید تا یک اتصال برقرار شود. با این حال، علی رغم تلاش های مکرر، نتوانستم این کار را با گوشی Sony Xperia Z2 انجام دهم.

 

اضافه شدن یک پردازنده EXPEED 4 به این دوربین به این معناست که سرعت عملکرد خوبی دارد، اما نکته جالب تر برای افراد علاقه مند به عکاسی از حیات وحش یا عکاسی ورزشی،  این است که عمق عکاسی متوالی بهبود پیدا کرده است. این مساله در اصل به معنای این است که دوربین تا چه مدتی می تواند در حین گرفتن عکس های متوالی به عکس گرفتن ادامه دهد و این یکی از بزرگترین نواقص مدل قبلی این دوربین، D7100 بود. در صورتی که تنظیمات را بر روی JPEG قرار دهید که تنها عکس JPEG (کیفیت خوب) بگیرید، تقریبا می توانید بین 40 تا 50 عکس در حالت عکاسی متوالی بگیرید. این مقدار برابر با گرفتن هر عکس در عرض 10 تا 12 ثانیه است که برای ثبت لحظه در بسیاری از صحنه ها، زمانی طولانی است اگر در تنظیمات Normal یا Basic JPEG عکس بگیرید، حتی این مقدار را حتی بیشتر افزایش دهید، اما البته شما با انجام این کار کیفیت عکس های خود را کاهش می دهید. در صورتی که می خواهید در فرمت خام عکس بگیرید، دو گزینه دارید، فایل های خام 12 بیتی یا فایل های خام با کیفیت تر 14 بیتی. در صورتی که می خواهید در فرمت خام 14 بیتی عکس بگیرید، زمان گرفتن هر عکس برای شما حدود دو تا سه ثانیه است که اگر زمان بندی دقیقی داشته باشید، می توانید صحنه مورد نظر خود را شکار کنید.

سیستم فوکوس خودکار جدید به این معنا است که این دوربین در فوکوس، حتی در محیط های کم نورتر، فوق العاده عمل می کند. تنها در محیط های نسبتا تاریک است که دوربین به مشکل برمی خورد، اغلب اوقات به سرعت و به آسانی قفل می شود. در صورتی که در محیط های تاریک عکاسی می کنید، بهتر است که از یکی از 15 نقطه فوکوس خودکار عرضی استفاده کنید،که نقطه مرکزی حساس ترین آنها است.

کیفیت تصویر Nikon D7200 :

کلیه تصاویر این نقد و بررسی با استفاده از تنظیمات Fine JPEG 24.1 مگاپیکسلی گرفته شده اند و اندازه تصویر میانگین 10 مگابایتی را عرضه می کند. عکس هایی که با این دوربین گرفته می شوند میزان رنگ روشن و شفافیت خوبی را نشان می دهند و در اکثر وضعیت ها بهترین کیفیت را ارائه نمی کنند. همانند اغلب دوربین ها، بهترین نتایج در محیط های دارای نور مناسب بدست می آید، اما این دوربین همچنین با دامنه مختلفی از شرایط نوری برای تولید تصاویر با اشباع مطلوب به خوبی سازگار است.

 

حسگر بدون فیلتر AA می تواند تصاویری با میزان جزئیات فوق العاده تولید کند. در صورتی که تصاویری که با حساسیت های کمتر در حالت 100 درصد نگاه کنید، میزان جزئیات فوق العاده ای را می توان مشاهده کرد و  بهبود تصویر کمی روی آن صورت گرفته یا اصلا صورت نگرفته است. تصاویر در سراسر دامنه حساسیت بسته به اندازه ای که می خواهید به اشتراک بگذارید یا اندازه ای که می خواهید تصاویر را چاپ کنید قابل استفاده باقی می ماند. حتی تصاویری که در بالاترین دامنه ISO 25600 گرفته می شود میزان جزئیات قابل مطلوبی دارند. تنظیمات Hi1 و Hi2 را تنها می توان در تنظیمات Monochrome (تک رنگ) و JPEG only مورد استفاده قرار داد، بنابراین شاید در مورد کارایی این تنظیمات سوال در ذهن شما ایجاد شود، اما تصویری که با استفاده از این تنظیمات ایجاد می شود ظاهر یک عکس سیاه و سفید را دارد، بیشتر یک عکس هنری است تا چیز دیگر.

در حال حاضر، نمی توانید با فایل های خام این دوئربین در برنامه Adobe Camera Raw کار کنید، اما با دانلود نرم افزار رایگان Capture NX-D می توانید با این فایل ها کار کنید. مشخص است که در مقایسه با عکس های خام، در این دوربین کاهش نویز قابل توجهی در تصاویر JPEG بکار گرفته  می شود. با این حال، این اتفاق خوبی است، زیرا به شما فضا برای کاهش نویز شما می دهد و می توانید بین نویز و جزئیاتی که دوست دارید تعادل ایجاد کنید.

 

وقتی از تنظیمات درجه بندی ماتریس چند کاربره استفاده می کنید، اغلب تصاویر تعادل و نوردهی مطلوبی دارند. با این حال، در بعضی از شرایط، مثل کنتراست زیاد مشاهده می کنید که اعمال جبران نورردهی مثبت یا منفی جزئیات را در بعضی از نواحی تصویر آشکار می کند. در غیر این صورت، شما همچنین در صورتی که چیزی مشکل ساز شد، می توانید به درجه بندی نقطه ای سوئیچ کنید.

سیستم تراز سفید خودکار همانند درجه بندی  با شرایط نور مختلف به خوبی سازگار است. در روشنایی روز یا هوای ابری، فوق العاده است، در حالی که تحت نور مصنوهی، به سمت ته رنگ ها گرم تر و نزدیک به زرد متمایل می شود. در صورتی که به این مساله برخوردید، به تنظیمات تراز سفید بهتر یا تراز سفید پیش فرض سوئیچ کنید تا نتایج دقیق تری را بدست آورید.

 

نویز  Nikon D7200 :

در این دوربین 11 تنظیمات ISO وجود دارد و سرعت ISO را با افزایش  1/3 EV می توان تنظیم کرد. در ادامه چند عکس مشاهده می کنید که سطوح نویز را برای هر تنظیمات ISO نمایش می دهد و در سمت چپ عکس JPEG و در سمت راست خام است.

 

این دوربین همچنین کنترل خودکار حساسیت ISO را دارد که از منوی عکاسی فعال سازی می شود. در صورتی که این گزینه را فعال کنید، دوربین در صورتی که نورردهی مناسب را نتوان  در مقدار تعیین شده توسط عکاس بدست آورد، به صورت خودکار حساسیت را تنظیم می کند. کاربر محدودیتی را در بیشینه حساسیت قابل گزینش، توسط دوربین می تواند تعیین کند.

 

کیفیت فایل  Nikon D7200 :

تنظیمات کیفیت فایل موجود در این دوربین شامل Basic, Normal و Fine برای عکس های JPEG است یا می توانید تصاویر خود را در فرمت خام اختصاصی نیکون (NEF) ذخیره کنید.

وضوح Nikon D7200 :

تصاویری در خارج از دوربین در تنظیمات وضوح پیش فرض کمی بی کیفیت هستند و با استفاده از برنامه هایی مثل فوتوشاپ می توان وضوح انها را بهبود بخشید. همچنین می توانید سطح وضوح داخل دوربین را تغییر دهید تا با تغییر  Picture Styles به سلیقه شما نزدیک شود.

 

فلاش Nikon D7200 :

فلاش pop-up این دوربین تنظیمات متعددی از قبیل خودکار، کاهش قرمزی دور چشم، Fill-in flash، همگام سازی کند، کاهش قرمزی دور چشم با همگام سازی کند، همگام سازی Rear-curtain و غیرفعال را دارد. حالت های فعالیت فلاش می تواند TTL، خودکار یا دستی باشد و یک حالت جبران نوردهی فلاش نیز موجود است. تصاویر دیوار سفیدی که مشاهده می کنید در فاصله 1.5 با استفاده از لنز زوم کیت گرفته شده اند.

 

 




 

عکاسی در شب Nikon D7200

با استفاده از این دوربین می توان با سرعت شاتر حداکثر 30 ثانیه و یک حالت Bulb برای زمان های نوردهی با هر طول را داشته باشید که برای افراد علاقه مند به عکاسی در شب خبر خوبی است. یک قابلیت کاهش نویز نوردهی زیاد اختیاری وجود دارد که برای فیلتر کردن هر گونه پیکسل مازاد فعال می شود که  وقتی که سرعت های شاتر بسیار پایین مورد استفاده قرار می گیرد، ظاهر می شود. این قابلیت با کاهش فریم تیره صورت می گیرد که زمان نوردهی را دو برابر می کند. تصویر زیر با استفاده از سرعت شاتر 30 ثانیه در ISO 100 گرفته شده است.

 

  Nikon D7200 HDR : 

این دوربین مجهز به یک حالت HDR با چهار سطح نوردهی دستی و یک تنظیمات خودکار است. دوربین تنها دو عکس را ترکیب می کند، یکی با نوردهی کم و یکی با نوردهی زیاد تا تصاویر نهایی را عرضه کند و این قابلیت تنها در هنگام گرفتن عکس JPEG در دسترس است.

 Nikon D7200 Picture Controls :

قابلیت های Picture Controls نیکون مشابه با کنون است و ترکیبی از وضوح، کنتراست، روشنایی، اشباع و رنگ است. گزینه های موجود شامل استاندارد، خنثی، روشن،تک رنگ، پرتره، منظره و مسطح است. نمونه های زیر تفاوت بین این گزینه ها را نشان می دهد.

نتیجه گیری Nikon D7200 :

شرکت نیکون در عوض این که طراحی و نحوه کار با دوربین D7200 را تغییر دهد، چند مورد ارتقا صورت داده است که این دوربین را نسبت به مدل قبلی خود جالب تر کرده است ( مدل قبلی نیز فوق العاده است). این دوربین مخصوص علاقه مندان به عکاسی طراحی شده است که به این معناست که باید در دامنه گسترده ای از قابلیت ها مطلوب باشد که خوشبختانه این طور نیز هست.

 

 




 

 

 

این که بخواهید دوربین D7100 خود را ارتقا دهید جای بحث دارد و به نوع سوژه هایی که می خواهید ازآنها عکس بگیرید بستگی دارد. به طور مثال، اگر عکاس حیات وحش یا ورزشی هستید، قابلیت عمق عکس متوالی جدید برای شما بسیار جالب است. با این حال، اگر عکاسی پرتره یا منظره انجام می دهید، برای ارتقا دوربین خود کمتر علاقه دارید. اگر دوست دارید اغلب در محیط های کم نور عکاسی کنید، افزایش دامنه ISO برای انجام این ارتقا به اندازه کافی ترغیب کننده است.

 

افرادی که دوربینی پایین رده تر از سری دوربین های نیکون دارند درمی یابند که D7200 دوربینی خوب برای ارتقا است. این دوربین شباهت زیادی با مدل های قبلی خود دارد، اما پیچ ها و دکمه های بیشتر، به همراه چشمی 100 درصد، آن را انعطاف پذیرتر کرده است و برای برخی از افراد تجربه کلی بهتری را عرضه می کند.

 

واقعا ناراحت کننده است که این دوربین فاقد صفحه نمایش مفصل دار یا لمسی (یا هر دو) است، زیرا وجود آنها باعث می شود که عکاسی راحت تر صورت بگیرد.سیستم Wi-Fi داخلی کاربردی و مفید است، اما بهتر بود که شرکت نیکون قابلیت های برنامه همراه با آن را بیشتر می کند، این که تنها می تواند شاتر را تغییر دهد کمی محدود است.

 

به طور کلی، شرکت نیکون بار دیگر دوربینی فوق العاده با دامنه گسترده ای از قابلیت ها و کاربردها برای دوستداران عکاسی تولید کرده است و چند ایراد کوچک باعث شده که نتوان این دوربین را تمام عیار در نظر گرفت.

 

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین نیکون Nikon D7200 :
























 

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی