دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشخصات عمومی

نوع دوربین : خانگی
وزن دوربین با باتری (گرم) : 440 گرم

حسگر

ابعاد تصویر (پیکسل) : 4896 در 3264
محدوده دقت حسگر : 15 تا 20 مگاپیکسل
تعداد پیکسل (MP) : 16
نوع حسگر : CMOS

تصویر

قابلیت تعیین تراز سفیدی : 8
لرزشگیر : ندارد
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

فاصله کانونی (در فرمت 35 میلیمتری) (میلیمتر) : 24–1200
محدوده زوم : 50 برابر بزرگنمایی و بیشتر
زوم اپتیکال : 50X
زوم دیجیتال : 2X
فوکوس خودکار : تشخیص کنتراست ، چندگانه ، مرکزی ، تشخیص فاز ، تکی ، متوالی ، تشخیص چهره ، تکی قابل انتخاب ،
فوکوس دستی : دارد
کمترین فاصله فوکوس (ماکرو) (سانتیمتر) : 1

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان : دارد
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 1.040.000
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : چرخنده
قابلیت Live View :
چشمی : Electronic

عکسبرداری

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : 30
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : 1/4000
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم :
عکاسی با اولویت تعیین شاتر :
عکاسی دستی :
حالت های پیش فرض عکاسی :
فلاش :
برد فلاش (متر) : 8
قابلیت نصب فلاش خارجی :
حالت های فلاش : خودکار ، فلاش اجباری ، خاموش ، عکاسی در نور کم ، Suppressed Flash
قابلیت عکاسی پیاپی : دارد(10 فریم بر ثانیه)
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه
حالت های نورسنجی : ارزیابی ، نقطه ای ، مرکزی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±3 (at 1/3 EV steps)
عکاسی سه بعدی : ندارد
عکاسی پانوراما :

فیلمبرداری

فرمت فیلم برداری : H.264
نوع میکروفون : استریو
بلندگو : مونو
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : Full HD در ابعاد 1920 در 1080 با سرعت 60 فریم بر ثانیه

حافظه

نوع کارت حافظه : SD,SDHC

ورودی و خروجی

کابل USB : دارد
خروجی HDMI : دارد
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) : دارد
کنترل از راه دور : دارد

سایر مشخصات

نوع باتری : پک باتری مدل لیتیوم یونی NP-W126 به همراه شارژر
ابعاد (طول ، عرض ، ضخامت) (میلیمتر) : 129 در 90 در 47 میلی متر
GPS :

دوربین عکاسی فوجی فیلم XT1

بعد از مدل X-Pro1، فوجی فیلم سری X دوربین های بدون آینه خود را وسعت داد. با دوربین X-T1، این کمپانی دوباره در مسیر تولید دوربین های بدون آینه رده بالا با بدنه SLR و مقاوم در برابر آب و هوا گام برداشت. مدل X-T1 دارای یکی از یزرگترین منظره یاب های الکترونیکی، دایل های کنترل دستی و برای اولین بار در دوربین های سری X یک گریپ باتری جانبی است.

 

قطعات و اجزای داخلی این مدل شبیه مدل X-E2 می باشد. این دوربین شامل سنسور 16 مگاپیکسل X-Trans CMOS II (تشخیص فاز)، پردازنده EXR II، وای فای داخلی و فیلم برداری full HD است. تفاوت اصلی میان X-T1  و  X-E2 نمایشگر (ثابت در مقایسه با چرخشی) و منظره یاب الکترونیکی (از لحاظ بزرگنمایی)، بیشینه سرعت (8 در برابر 7 fps، با فوکوس ردیاب با سرعت کامل)، پورت همگام سازی  فلاش، و طراحی است. 

 

ویژگی های اصلی:

  • سنسور 16MP X-Trans CMOS II
  • پردازنده EXR II
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • ایزو 200 تا 6400، قابل ارتقا تا 100 الی 51200 (فقط فایل JPEG)
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با 2.36M نقطه و بزگنمایی 0.77x
  • حالت 'Dual view' در منظره یاب برای نمایش تصاویر مجزا دیجیتال و حداکثر فوکوس به طور همزمان
  • Top-plate ISO، سرعت شاتر، جبران نوردهی، حالت drive، و کنترل نورسنجی
  • شش دکمه قابل برنامه ریزی برای کارایی های متفاوت
  • نمایشگر چرخان 3:2، 3 اینچ با 1.04M نقطه
  • سرعت عکاسی پی در پی 8 fps با فوکوس خودکار 3 fps با حالت live view
  • وای فای داخلی با کنترل از راه دور از گوشی یا تبلت
  • فیلم برداری Full HD ((1080/60p, 36Mbps با میکروفون استریو داخلی
  • فلاش اکسترنال گیره مانند
  • گریپ باتری جانبی

بدون شک بارزترین ویژگی این دوربین منظره یاب الکترونیکی است که حتی بزرگتر از منظره یاب اپتیکال Canon EOS-1D X است. این منظره یاب و رزولوشن عالی آن استفاده از این دوربین را مطلوب میکند.

این منظره یاب الکترونیکی نیز شامل حالت هایی مانند 'Dual View' است که صحنه کامل و منظره بزرگ شده را در یک پنجره کوچک به همراه حداکثر فوکوس یا تصویر مجزا دیجیتال برای فوکوس دستی را نشان میدهد.

این منظره یاب نیز دارای دید پورتره است که هنگام چرخش 90 درجه تنظیمات دوربین را در بالا و پایین تصویر نشان میدهد.

دوربین عکاسی فوجی فیلم tx1

 

ویژگی دیگر این دوربین مقاومت آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است. این دوربین با بیش از 75 نقطه مهر و موم شده در برابر نفوز آب و غبار و نیز دما تا -10°C/+14°F مقوام است. در بالای دوربین تعدادای دایل وجود دارند که تنظیمات ایزو، سرعت شاتر و نوردهی را ساده میکنند. در زیر دو دایل سوئیچ های نورسنجی و حالت drive قرار دارند.

فوجی در مورد عملکرد این دوربین ادعاعایی دارد مبنی بر این که این مدل دارای سریع ترین فوکوس خودکار 0.08 ثانیه است. چه این ادعا صحیح باشد چه نباشد این مدل قطعا یک مدل پیشرفته در سری X است که در این رده از لحاظ فوکوس رقیبی تا کنون نداشته است.

 

این دوربین نیز میتواند با سرعت 8 fps به همراه ردیابی سوژه عکاسی کند؛ بهترین سرعت در مدل های سری X است و نیز اولین دوربینی که از کارت های فوق سریع UHS-II SD پشتیبانی میکند. 

این دوربین فاقد فلاش داخلی است و به جای ان از یک فلاش اکسترنال کوچک استفاده میکند که در ایزو 100 عدد راهنما یا گایر نامبر 8 متر را نشان میدهد (عدد راهنما یا گاید نامبر در یک فلاش الکترونیکی نمایانگر توانایی آن فلاش در نوردهی به سوژه در شرایط معینی از حساسیت سنسود و نیز زاویه دید است).

 

این دوربین دارای پورت همگام سازی فلاش و کفشک برای اتصال نورهای استدیو است. مهم ترین رقیب این دوربین، مدل Olympus OM-D E-M1 است. مدل X-T1 دارای سنسور بزرگ APS-C اما فاقد لرزش گیر تصویر داخلی E-M1 سازگار با همه لنزها است.

 

به علاوه، این دو مدل از نظر طراحی و ویژگی ها بسیار شبیه هستند. اما از لحاظ قیمت و ویژگی ها، فوجی فیلم دارای دو رقیب دیگر Canon EOS 70D  و  Nikon D7100 است.

 

آپشن های کیت، لنزها و لوازم جانبی

این دوربین به همراه لنز 18-55mm F2.8-4.0 که ضد آب هم نیست دارای قیمت های $1699 / £1399.99 / €1599 و بدنه تنها دارای قیمت $1299 / £1049.99 / €1199 است. این دوربین تنها در رنگ مشکی موجود است. 

هنگامی که این کمپانی در CES 2014 یک نقشه راه لنز به روز شده را معرفی کرد از یک چیز پرده برداری نکرد، و آن این است که چندین لنز ضد آب با این دوربین سازگار هستند. این لنزها عبارتند از XF 18-135mm F3.5-5.6 R OIS WR, XF 16-55mm F2.8 R OIS WR, و  XF 50-140mm F2.8 R OIS WR. خبر بد اینجاست که این لنزها تا اواسط امسال در دسترس نخواهند بود.

 

تصویر دوربین عکاسی فوجی فیلم tx1

یکی از قطعاتی که در هیچ کدام مدل های سریX  این کمپانی یافت نمیشود گریپ باتری است. گریپ VG-XT1  یک باتری اضافه WP-N126 با قابلیت 700 شات (استاندارد CIPA) را در خود جای میدهد.طبیعتا این گریپ دارای دکمه های بیشتری برای نگه داشتن عمودی دوربین است. اما با فرض اینکه دوربین بیشتر از دایل های بالای آن استفاده میکند، این امر باعث محدودیت استفاده از دکمه شاتر (با احاطه کردن سوئیچ قفل)، و دکمه هایAE-L, AF-L  و Focus Assist میشود.  

 

اگر میخواهید این گریپ استاندارد را کم بزرگتر کنید فوجی گریپ MGH-XT را توصیه میکند. مانند گریپ های به روز شده اخیر برای مدل های سری X-Pro1  و  X-E، دارای گریپ ایمنی است که دسترسی راحت به باتری را ممکن میسازد و برای اتصال سه پایه از یک جداکننده سریع از نوع Arca Swiss کمک میگیرد. به نظر این امر باعث میشود اگر از زوم های بزرگتر استفاده میکنید دوربین راحت تر در دست قرار بگیرد.

 

در حالی که دیگر مدل های سری X فوجی به نظر دوربین های دارای فاصله یاب یا  بردیاب هستند، دوربین X-T1 اولین دوربین مجهز به طراحی SLR است. اصلی ترین ویژگی هایی که این دوربین را از دوربینی مانند X-E2 متمایز میکند برآمدگی منشور در بالا و یک گریپ بهتر است.     

 

این دوربین بسیار بادوام است، از آلیاژ منیزیوم همراه با بافت پلاستیکی در قسمت جلو ساخته شده است. هر سه دایل بالای دوربین از آلمینیوم ساخته شده اند، گرچه جای قرارگیری آنها تنظیم آنها را هنگام قرار دادن چشم بر روی منظره یاب دشوار کرده است.درب پلاستیکی اسلات کارت SD در مقایسه با دیگر دوربین ها کمی سست است و با اندک فشار هنگام باز کردن ممکن است بشکند.

 

کنترل های پشت دوربین همگی با بدنه دوربین در یک سطح قرار دارند و از این رو به خاطر داشتن جای آنها کمی دشوار است و باید برای پیدا کردن آنها حافظه قوی داشته باشید. این دکمه ها کوچک هستند و از یکدیگر فاصله زیادی ندارند، دکمه های نزدیک به هم دیگر به خصوص دکمه کنترل چهار طرفه در پشت دوربین کمی نرم و نیز با بدنه دوربین هم سطح هستند. این امر در مقایسه با مدل هایی مانندX-Pro  یا  X-E2کمی پس رفت به حساب می آید.

بالای دوربین

 

در حالی که مدل های X-Pro1  و  X-E2 دارای دایل های جبران نوردهی و سرعت شاتر هستند، این دوربین اولین دوربین است که دارای دایل سوم برای تنظیم ایزو است. ایزو در این دوربین از 200 تا 6400 در 1/3-stop قابل تاظیم است و دارای یک دکمه قفل مرکزی است که باید برای روشن کردن آن را فشار دهید. 

 

آپشن های 'Auto', 'Low' (ISO 100) و دو آپشن 'High' (که از ایزو 12800، 25600 و 51200 قابل تنظیم است) نیز در این مدل وجود دارد. توجه کنید که آپشن های L  و  H1/H2 تنها برای فایل های JPEG کاربرد دارند که بدین معناست که این دایل فیلم برداری خام را در صورت تنظیم، غیر فعال میکند.  

 

مرکز تصویر کفشک این مدل قرار دارد که یکی از دو راهی است که میتوان از یک فلاش جانبی استفاده کرد (راه دیگر از طریق سوکت همگام سازی PC در قسمت جلو است). دو میکروفون استریو دو طرف منشور قرار دارند. کسانی که چشمان تیز دارند ممکن است دو محل قرارگیری کفشک را در این مدل علامت گذاری کرده باشند که از آنها برای انرژی رساندن به فلاش کوچک برآمده استفاده میشود (در زیر مشاهده کنید).   

 

در سمت راست دایل هایی برای سرعت شاتر و جبران نوردهی قرار دارد. سرعت شاتر از 1 تا 1/4000 ثانیه است و در این قسمت نیز دایل های 'Auto', 'Bulb',  و 'Time' وجود دارند.تنظیمات T استفاده از سرعت های شاتر از 2 تا 30 ثانیه را ممکن میسازد. همچنین یک قسمتی به نام '180x' بر روی دایل شاتر وجود دارد که امکان دسترسی سریع به سرعت X-T1's X-sync را برای عکاسی با نورهای استدیو دارا میباشد. دایل سرعت شاتر با چرخیدن بین دیگر قسمت ها و تنظیمات، تنها در تنظیمات A قفل میشود.

قیمت دوربین عکاسی فوجی فیلم tx1

 

در زیر این دو دایل سوویچ های نورسنجی و حالت drive قرار دارند. چندین قسمت بر روی دایل حالت drive با نام های نوردهی چندگانه، فیلتر خلاقانه، پانوراما، و بیشتر آپشن ها با علامت کروشه خودکار (autobracketing) فیلم برداری خام را غیر فعال میکنند.

 

دایل دیگر برای جبران نوردهی استفاده میشود که دارای دامنه -3EV to +3EV در 1/3-step است. این دایل نسبتا بزرگ است حتی بزرگتر از میزان مورد نیاز است و فوجی آن را نسبت به مدل قبل برای جلوگیری از حرکت ناخواسته محکم تر ساخته است. متاسفانه، آنقدر محکم است که نمیتوان به راحتی با انگشت شصت راست در حالی که چشم شما به دوربین است بچرخانید، از این رو باید از انگشت شصت و انگشت اشاره استفاده کرد.

 

بین دایل شاتر و نوردهی یک دکمه تابع قرار دارد که به طور پیش فرض وای فای دوربین را فعال میکند. در بالای آن یک دکمه پاور یا رهاسازی شاتر قرار دارد که بر خلاف مدل های X-Pro1 و  X-E2از کابل به طور همزمان پشتیبانی نمی کند. اما پورت های USB و میکروفون از رهاسازی های الکترونیکی پشتیبانی میکنند و این دوربین از طریق اتصال به وای فای و یک گوشی قابل کنترل است.

 

دکمه اختصاصی فیلم برداری در هر زمان برای فیلم برداری مورد استفاده قرار میگیرد (دکمه فیلم برداری و حالت drive مجزا هستند) اما تنها مشکل این حالت این است که به سختی میتوان صحنه 16:9 را برای فیلم برداری ساپورت کرد. میتوان خطوط 'HD Framing ' را در منوی Screen فعال کرد اما به قیمت خطوط درهم برهم تمام میشود. آپشن دیگر انتخاب کردن 16:9 برای عکاسی است که از این رو تصاویر 16:9 خواهید داشت.  

 

علاوه بر همه این دایل های بالای دوربین دایل هایی در پشت و جلو هم وجود دارند. به طور پیش فرض دایل جلویی برای تنظیم سرعت شاتر (در 1/3 استپ) استفاده میشود و نیز سرعت های شاتر طولانی تر را با دایل در حالت T تنظیم میکند. دایل پشتی دیافراگم را در حالت استفاده از لنزهای Fujifilm's XC تنظیم میکند که فاقد رینگ دیافراگم هستند. در صورت تمایل این کاربری ها را میتوان تغییر داد. این دایل ها برای حالت بازپخش هم استفاده میشوند؛ دایل پشتی برای بزرگنمایی تصویر و دایل جلویی برای حرکت بین تصاویر (در حالی که بزرگنمایی کنونی حفظ شود).

 

این دوربین یک دوربین بدون آینه کاملا بزرگ است. اط نظر سایز شبیه مدل Olympus OM-D E-M است که در برابر آب و هوا مقاوم و دارای یک منظره یاب الکترونیکی و نمایشگر چرخان است.این مدل بسیار شبیه مدل X-E2 است اما به دلیل وجود منظره یاب الکترونیکی بزرگ کمی بلندتر است.

 

این دوربین تقریبا سایزی شبیه به نزدیک ترین رقیبش یعنی Olympus OM-D E-M1 دارد (در اینجا با لنز 12-40mm F2.8). هر دو مدل در برابر آب و هوا مقاوم و دارای فوکوس خودکار هیبریدی و منظره یاب های الکترونیکی بزرگ با نمایشگرهای چرخشی هستند. المپیوس دارای سنسور کوچکتر  Four Thirds و لرزشگ یر تصویر داخلی با استفاده از هر لنز است. 

 

این دوربین مابین مدل های هم رده خود در سری X یعنی مدل کوچکتر X-Pro1 و مدل بردیابX-Pro1  قرار میگیرد. این دوربین بسیار شبیه به X-E2 است و قسمت بالایی هر دو دوربین دارای ارتفاع یکسانی هستند اما مدل X-T1 دارای منظره یاب الکترونیکی بزرگ و دایل های بیشتری است. این دوربین در مقایسه با دوربین X-Pro1 باریکتر اما بلندتر و از لحاظ ارگونومیک و تجربه عکاسی متفاوت هستند. 

 

منظره یاب الکترونیکی

بارزترین ویژگی این دوربین وجود منظره یاب الکترونیکی بزرگ است. این مدل دارای نمایشگر OLED با رزولوشن بالا و 2.36 میلیون نقطه شبیه به مدل X-E2 است. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.77x کمی بزرگتر از منظره یاب اپتیکال دوربین Canon EOS-1D X است. علاوه بر بزرگ بودن، میزان تاخیر این منظره یاب یک دهم مدل های قبلی است و دارای دو سنسور چشمی برای تغییر خودکار به نمایشگر پشتی و نیز تنظیمات دیوپتریک است.

 

منظره یاب الکترونیکی بزرگ OLED این دوربین دارای 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.77x است. چشمی آن چندان دور از پشت دوربین فاصله ندارد که ممکن است باعث ورود نور شود البته اگر از عینک استفاده میکنید. سنسور چشمی دارای حساسیت صحیحی است و هنگام استفاده از نمایشگر چرخشی به طور خودکار فعال نمیشود.

 

فوجی از مزیت های زیاد این منظره یاب بهره می برد که همگی تجربه خوب عکاسی را شامل میشوند. این مزیت ها شامل انتخاب دید نرمال و یا تمام صفحه است که در دید نرمال از منظره یاب برای نمایش تصویر استفاده میشود، همان طور که مشاهده لبه های فریم در حالت فول یا تمام صفحه دشوار است. حالت های دید پورتره و دوگانه نیز وجود دارند که هر دو در زیر توضیح داده شده اند.

 

در حالی که دید تمام صفحه در منظره یاب عالی است دیدن لبه ها و گوشه های فریم دشوار است. یک تغییر سریع به حالت دید نرمال با استفاده از دکمه 'DISP' آن مشکل را حل میکند.

هنگامی که دوربین در حالت 90 درجه قرار میگیرد هر چیزی در منظره یاب در این حالت قرار میگیرد و این برخلاف دوربین هایی است  که دارای حالت دید پورتره یکسانی هستند و در این صورت در حالت landscape قرار میگیرند.

خرید دوربین عکاسی فوجی فیلم TX1

دیگر ویژگی منحصر به فرد این منظره یاب حالت دوگانه است که برای فوکوس دستی طراحی شده است. همانطور که در بالا نشان داده شده است یک پنجره کوچک در سمت راست نمایش داده میشود که نشان دهنده Digital Split Image (تصویر مجزا دیجیتال) است (حداکثر فوکوس و بزرگنمایی آپشن های جایگزین هستند). این امر تنظیم فوکوس بدون از دست دادن دید میشود. حالت Digital Split Image تنها در مرکز فریم نشان داده میشود اما دو حالت دیگر میتوان انتخاب کرد که کدام قسمت فریم بزرگ شود.

 

در صورتی که به مقایسه های بیشتری در منظره یاب دوربین X-T1 نیاز باشد، آن با مدل Canon EOS-1D X نیز مقایسه شده است که دارای بزرگترین منظره یاب اپتیکال رده دوربین های اخیر DSLR است. منظره یاب X-T1 دارای دیدی وسیعی است و به معنای بزرگتر بودن آن نسبت به منظره یاب اپتیکال یک دوربین معمولی APS-C format SLR مانند Nikon D7100 است.

منظره یاب X-T1 کمی بزرگتر از منظره یاب های دوربین های بدون آینه دیگر مانند مدل فول فریم Sony Alpha 7  و یا  Micro Four Thirds Olympus OM-D E-M1 است اما در واقعیت این تفاوت چندان به چشم نمی اید.

 

نمایشگر چرخان

 

این دوربین دارای نمایشگر چرخانی مانند مدل X-E2 است اما با دو قابلیت بیشتر چرخش به سمت بالا تا 90 درجه و پایین تا 45 درجه، که این امر عکاسی در حالت های مختلف مانند بالای سر و کنار کمر بسیار مناسب و راحت اما در حالت landscape است. مانند همه نمایشگرهای چرخان این نمایشگر نیز در حالت پورتره کاربردی ندارد (اما باعث باریک شدن بدنه دوربین شده است).

 

بهترین مزیت این نمایشگر چرخان قرار نگرفتن آن در زیر دوربین هنگام استفاده به سمت پایین است و این باعث تعادل دوربین میشود و جلوی دوربین دیگر سنگین تر نیست و استفاده از سه پایه یا پلتفرم جداکننده را دچار مشکل نمیکند.این نمایشگر 3 اینچ و با 1.04 میلیون نقطه (720 x 480 RGB pixels) است. سرعت رفرش، روشنایی نمایشگر و رنگ ها همگی عالی هستند.

 




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی