دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشخصات عمومی

نوع دوربین : نیمه حرفه ای
وزن دوربین با باتری (گرم) : 230 گرم

حسگر

محدوده دقت حسگر : 16 مگاپیکسل
نوع حسگر : CMOS

تصویر

میزان حساسیت سنسور (ISO) : 100-12800
لرزشگیر : ندارد
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

زوم اپتیکال :
زوم دیجیتال :
فوکوس خودکار :
فوکوس دستی : دارد

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان :
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 1040000 نقطه
صفحه نمایش لمسی :
چشمی :

عکسبرداری

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : حداقل : 8 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : حداکثر : 1/2000 ثانیه
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم :
عکاسی با اولویت تعیین شاتر :
عکاسی دستی :
حالت های پیش فرض عکاسی :
فلاش :
برد فلاش (متر) : 5 متر
قابلیت نصب فلاش خارجی :
حالت های فلاش : ،Auto/Red-eye Reduction
Flash On w/ Red-eye Reduction Auto, on, off, slow syncho
قابلیت عکاسی پیاپی : 9 فریم در ثانیه
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه
حالت های نورسنجی : ارزیابی ، نقطه ای ، مرکزی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±2 (at 1/3 EV steps)
عکاسی سه بعدی : ندارد
عکاسی پانوراما :

فیلمبرداری

نوع میکروفون : استریو
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : Full HD در ابعاد 1920 در 1080 با سرعت 60 فریم بر ثانیه

حافظه

نوع کارت حافظه : SD - SDHC - SDXC

ورودی و خروجی

کابل USB : دارد
خروجی HDMI : دارد
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) :
کنترل از راه دور : ندارد

سایر مشخصات

نوع باتری : پک باتری مدل لیتیوم یونی Lithium-Ion NP-50A به همراه شارژر

دوربین عکاسی فوجی فیلم F850

آیا به دنبال یک دوربین زوم مسافرتی با سرعت، زوم و قابلیت حمل و مناسب سفر هستید اما میخواهید هزینه کمتری بپردازید؟ اگر چنین است دوربین عکاسی فوجی فیلم F850 نیاز شما را برآورده میکند. این دوربین بسیار شبیه به پرچمدار این کمپانی یعنی دوربین زوم سفری F900EXR است اما با چند تفاوت اساسی.  

 

فاقد فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی است که به معنای عملکرد فوکوس اهسته (سرعت 0.21 ثانیه) است. دوربین Fuji F850 نیز فاقد وای فای داخلی است از این رو باید از یک کابل یا کارت خوان برای انتقال داده ها استفاده کنید.  

هواداران عکاسی نبود فرمت فایل خام را دلیل خوبی برای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید دوربین F900 میدانند اما عکاسان معمولی و مبتدی احتمالا اهمیتی به محدودیت فایل های JPEG نمیدهند. همچنین کاهش عمر باتری، ریت عکاسی و عملکرد پایین فیلم برداری وجود دارد در حالی که بدنه دوربین بلندتر و سبک تر است. به همین دلیل با دوربین Fuji F850 نسبت به مدل F900EXR میتوان کمی صرفه جویی کرد.

 

دوربین عکاسی فوجی فیلم F850 دارای سنسور تصویر 16 مگاپیسلی  EXR-CMOS به همراه ایزوی 100 تا 3200 معادل رزولوشن کامل، و یک پردازنده EXR  II CPU است. اگر به دنبال رزولوشنی نصفه این میزان هستید میتوانید با ایزوی 6400 تصاویر 8 مگاپیکسلی بگیرید. با نصفه این میزان نیز میتوان با ایزوی 12800 تصاویر 4 مگاپیکسلی گرفت.

 

عکاسی با رزولوشن کامل دارای 9 فریم در ثانیه سرعت و 5 فریم قبل از پر شدن بافر است. در حالت استاندارددوربین عکاسی فوجی فیلم F850 دارای سرعت 2 فریم در ثانیه است . و فوجی ادعا میکند که زمان آغاز به کار دوربین 1.1 ثانیه است.لنز این دوربین از برند Fujinon و با زوم اپتیکال 20x است. این دوربین دارای کراپ فاصله کانونی سنسور تصویر ½ اینچ، دامنه فوصله کانونی معادل 35mm از زاویه 25mm تا تله فوتو قدرتمند 500mm است. دیافراگم بیشینه در زاویه واید برابر با f/3.5 در تله فتو برابر با f/5.3 است. سیستم لرزش گیر تصویر با سنسور متغیر در این دوربین استفاده شده است و آن را برای نوردهی مناسب در حالت استفاده در دست به خصوص در زاویه تله قابل استفاده میکند.

 

این دوربین نیز دارای زمان 0.21 ثانیه ای قفل فوکوس است. درحالی که این میزان بعد از 0.5 ثانیه دوربین F900EXR قرار میگیرد، برای بسیاری از اهداف کافی و مناسب است. در حالت ماکرو میتوان تا 2 اینچ (5 سانتی متر) فوکوس کرد.

دوربین فوجی فیلم f850

شما باید سوژه را فریم و نتایج را در نمایشگر پشت دوربین بررسی کنید. این دوربین فاقد منظره یاب الکترونیکی یا اپتیکال است. خوشبختانه در حالی که نمایشگر این دوربین مانند مدل های دیگر 3 اینچ است رزولوشن کمی بیشتر (920,000 نقطه) از بسیاری از این دوربین ها است. این رزولوشن معادل VGA (640 x 480) پیکسل است که در هر پیکسل رنگ های قرمز، سبز، و آبی به طور مجزا قرار دارد. فوجی ادعا میکند که این نمایشگر دارای حالت  Sunlight است که کمک شایانی در دید در نور زیاد و زوایای واید میکند.     

 

در بالای این نمایشگر یم فلاش برجسته وجود دارد و از آنجایی که این دوربین فاقد کفشک است این فلاش تنها آپشن برای اضافه کردن نور سوژه است. خروجی فلاش با وجود گستره 12.1 فوت (3.7m) در زاویه واید بسیار محدود و در تله 7.8 فوت (2.4m) با استفاده از ایزوی خودکار است.  

 

خوشبختانه، انتخاب حالات عکاسی و آپشن های خلاقانه در این دوربین سفری وجود دارند و حتی نه تنها نوردهی خودکار بلکه عکاسی دستی و تقدم دیافراگم را فراهم میکند. یک حالت EXR-Auto نیز وجود دارد که باعث استفاده از فیلتر رنگی سنسور را ممکن میسازد.

این دوربین صحنه مورد نظر عکاسی را آنالیز میکند سپس به طور خودکار بهترین حالت با بهترین رزولوشن، گستره دینامیک و یا نسبت نویز به سیگنال را انتخاب میکند. همچنین میتوان دکمه Extended Function (E-Fn) در پشت دوربین را برای دسترسی سریع تر به آپش نهای خاص مورد نیاز برنامه ریزی کرد.

 

علاوه بر انتخاب هشت افکت فیلتر شامل Pop Color, Toy Camera, Miniature, Dynamic Tone, Partial Color, High Key, Low Key,  و  Soft Focus، یک کارایی پانوراما 360 درجه نیز در این دوربین وجود دارد.

علاوه بر عکاسی این دوربین دارای قابلیت فیلم برداری است. حالت فیلم برداری Fuji FinePix F850EXR دارای کیفیت Full HD (1080p; 1,920 x 1,080 pixel) در 60 فریم در ثانیه است.      

 

سیستم تشخیص منظره برای فیلم برداری برای تنظیمات بهینه ساز دوربین بر اساس نوع صحنه انتخابی عمل میکند. فیلم برداری با دکمه اختصاصی فیلم آغاز و خاتمه می یابد و صدا با یک میکروفون داخلی ضبط میشود.تصاویر و فیلم عا در کارت های Secure Digital مانند کارت های SDHC  وSDXC  با ظرفیت بالا و نیز کارت های پرسرعت UHS-I ذخیره میشوند. به علاوه یک حافظه داخلی 21MB نه چندان موثر برای ذخیره چندین شات مهم هنگام عدم استفاده از کارت فلاش به کار می آید.   

 

این دوربین دارای خروجی ویدئو HDMI و یک پورت پرسرعت USB 2.0 است. هیچ تعریف استانداردی برای اتصال ویدئو وجود در دسترس نیست اما اگر هنوز از یک HDTV مدرن استفاده نمیکنید، باید برای تماشای تصاویر بر روی یک صفحه بزرگ از یک HDTV استفاده کنید.  این دوربین مجهز به باتری قابل شارژ NP-50A lithium ion است که قادر به گرفتن 250 شات با یک بار شارژ طبق استاندارد CIPA است.                                                                                                                                                                                          

 

 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی