دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشخصات عمومی

تاریخ معرفی : بهمن 1395
نوع دوربین : نیمه حرفه ای
مقاومت در برابر محیط :
وزن دوربین با باتری (گرم) : 532

حسگر

ابعاد تصویر (پیکسل) : 4000 در 6000
محدوده دقت حسگر : 20 مگاپیکسل و بیشتر
تعداد پیکسل (MP) : 24
اندازه سنسور (میلیمتر) : 22.3 در 14.9
نوع حسگر : CMOS
پردازنده : Digic 7

دوربین عکاسی کانن EOS 800D


سری Rtriple-digit EOS کانن مناسب کسانی است که به دنبال دوربین های  DSLR رده بالا هستند. در سال 2015، کانن دو مدل Canon 750D  و مدل پیشرفته تر Canon 760D را با موفقیت معرفی کرده است. در سال 2017، کانن دو دوربین عکاسی دیجیتال جدید دیگر به نام های 800D و   77Dرا رونمایی کرد.دوربین عکاسی کانن 800D جانشین 750D و 77D جانشین 760D شدند. این دوربین عکاسی دیجیتال  مشخصاتی شبیه به 77D دارد اما با دو مدل 750D و 760D تفاوت هایی دارد و برای عکاسان تازه وارد یک دوربین DSLR ساده و مناسب است.

ویژگی های Canon EOS 800D
سنسوری که در دوربین عکاسی کانن EOS 800D بکار گرفته شده از نوع CMOS بوده که قابلیت های فراوانی را برای این دوربین عکاسی کانن به ارمغان آورده است . سنسور APS-C CMOSاین دوربین عکاسی کانن 24.2 مگاپیکسل است که از این لحاظ شبیه بسیاری دیگر از دوربین های این شرکت مانند دوربین عکاسی کانن EOS  7D MK II است. علاوه بر این به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت این سنسور، دوربین عکاسی کانن EOS 800D توانسته در بحث نویز تصاویر بسیار خوب عمل کند؛ به طوری که بر اساس آزمایش هایی که بر روی این مدل به انجام رسیده مشخص شد دوربین عکاسی کانن EOS 800D حتی در شرایط نوری نامناسب و با حساسیت به نور بالا عکس هایی شفاف و با کمترین میزان نویز را ارائه میدهد.مدل های 750D و 760D سنسورهای مشابهی با 800D دارند اما فاقد تکنولوژی Canon’s Dual Pixel AF هستند. پس دوربین عکاسی کانن 800D یک قدم و موفقیت بزرگی برای کانن است.یکی از ویژگی های بسیار مهم در کیفیت نهایی تصویر، نحوه پردازش اطلاعات تصویر است؛ از این رو، شرکت کانن بر روی دوربین عکاسی کانن EOS 800D از پردازشگر DIGIC 7 که از جدیدترین پردازنده های این شرکت است ستفاده کرده است. پردازنده DIGIC 7 توانایی بسیار مناسبی در جهت کاهش نویز تصویر داشته و حتی در شرایطی که زمان نوردهی نیز بالا باشد سطح نویز کاملا کنترل شده بوده و تا جای ممکن با حفظ جزئیات تصویر نویز ها کاهش میابد. به علاوه کانن ادعا میکند این سنسور 14 برابر سریع تر از مدل قبلی یعنی DIGIC 6 است که در دوربین های 750D/760D مورد استفاده قرار گرفته است. حداکثر سرعتی که این سنسور برای این دوربین عکاسی کانن فراهم میکند 6fps است. تاثیر مستقیم سرعت پردازش اطلاعات تصویری را در پردازنده DIGIC 7 در مود عکاسی پی در پی می توان دید، به طوری که با سرعت بالایی که این پردازنده دارد در حالت عکاسی پی در پی سرعت ارتقا یافته و به 6 فریم در ثانیه میرسد.

 

دوربین عکاسی کانن


شرکت کانن حساسیت به نور یا همان ایزو را برای این دوربین عکاسی کانن بر روی 100 تا 25600 قرار داده است تا کاربر گزینه های متفاوتی در دسترس داشته باشد. در حالت expanded ایزو معادل 51,200 خواهد بود. در حالی که دو مدل 750D/760D دارای حساسیت نور ISO 12,800 و در حالت  expanded، ISO 25,600 است.شاید بتوان بارزترین تفاوت این دوربین عکاسی کانن با مدل های قبلی را تکنولوژی Canon’s Dual Pixel AF در نظر گرفت که در سال 2013 با مدل  EOS 70D معرفی شد. این تکنولوژی همان فن آوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (phase-detection ) است.کارایی این تکنولوژی افزایش سرعت فوکوس در حالت Live View است. به این گونه که هر پیکسل در سطح سنسور به دو دیود حساس به نور تقسیم میشود ؛ یکی در سمت راست و دیگری چپ. و از آنجایی که هر کدام جداگانه خوانده میشوند، میتوانند در فوکوس خودکار تشخیص فاز مورد استفاده قرار بگیرند.  قبل از مجهز شدن به این تکنولوژی کانن از فن آوری فوکوس خودکار تشخیص کنتراست در دوربین های دیجیتالش استفاده می کرد که عملکرد و کارایی فوکوس را کاهش میداد.
استفاده از این تکنولوژی Dual Pixel AF برای کانن گامی بزرگ به سمت جلو است و نیز کانن ادعا میکند که سریع ترین تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز موجود برای کاربران دوربین های دیجیتال است. تا کنون این تکنولوژی تنها در سری دوربین های DSLR  رده بالای کانن مانند 80D  و 7D Mark II مورد استفاده قرار گرفته است و این اولین بار است که در یک دوربین کانن میان رده استفاده میشود.  

دوربین عکاسی کانن

بزرگترین بهبود صورت گرفته در این دوربین عکاسی کانن سیستم فوکوس خودکار phase-detection 45 نقطه ای تمام متقاطع است. در حالی که دو دوربین های قبلی 750D/760D تنها یک سیستم 19 نقطه ای استفاده شده بود.
یکی از آپشن های نوردهی این دوربین عکاسی کانن standard PASM quartet این است که توسط عکاسان حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد. دو آپشن دیگر Scene Intelligent Auto و ده حالت  individual Scene هستند که مستقیما از تنظیمات مربوط به حالت Exposure در دسترس هستند.
فیلترهای دیجیتالی این دوربین عکاسی کانن Toy Camera, Miniature، حالت سه گانه HDR، و یا 9 حالت Creative Auto را میتوان نام برد. آپشن های پردازش تصویر مربوط به  Picture Styles میشوند که هشت گزینه از به حالت preset یا از پیش تنظیم شده و سه آپشن دیگر User Defined به اختیار کاربر قابل تنظیم است.ابزارهای اصلاح لنز برای کاهش تاثیراتی مانند اعوجاج و fringing(رنگ های متفاوت در نقاط مختلف متمرکز می شوند، در نتیجه حاشیه های رنگی یا fringing به وجود می آید) و نیز ابزار Auto Lighting Optimizer برای اصلاح روشنایی و کنتراست تصویر در این دوربین عکاسی کانن مشاهده میشوند.

 

دوربین عکاسی کانن


طراحی و ساخت
800D یک دوربین سبک و کامپکت و دارای استایل یک دوربین DSLR است اما مانند دیگر دوربین های رده پایین کانن از پلاستیک ساخته شده است. با این وجود دارای کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت و مشخصاتش است.
بدنه خارجی این دوربین عکاسی از پلی کربنات ساخته شده است و اجزای داخلی آن توسط یک شاسی آلیاژ آلومینیوم در برابر ضربه و خراش محافظت میشود. برخلاف دیگر مدل های سری EOS، این دوربین عکاسی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم نیست و باید در مناطق مرطوب تا حد ممکن از آن محافظت کنید. این دوربین کامپکت و کوچک است و به راحتی در دست جای میگیرد. این دوربین عکاسی طراحی مشابه با محصولات کانن هم رده دیگر دارد، دستگیره بزرگی نیز دارد که با استفاده از آن به خوبی می توانید دوربین را در دست بگیرید.
Canon EOS 800D همراه با لنزEF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II  است. کنترل ها و دکمه های فیزیکی این دوربین عکاسی به خوبی مشخص شده اند و هر کدام در جای مناسبی قرار گرفته اند، و دارای سرعت عکس العمل خوبی هستند.

 

دوربین عکاسی کانن

منظره یاب و نمایشگر
دوربین کانن EOS 800D برای نمایش اطلاعات مربوط به دوربین و همچنین تصاویر ذخیره شده بر روی حافظه دوربین از نمایشگر 3 اینچی با دقت 104000 پیکسل استفاده میکند. این صفحه نمایش قابلیت چرخش به طرفین را داراست؛ به همین دلیل یک مزیت بسیار مهم برای کادربندی و عکاسی به خصوص در زوایایی دشوار برای عکاسان به حساب می آید. علاوه بر این به دلیل اینکه در این نمایشگر از TFT LCD استفاده شده، زاویه دید نیز مناسب بوده و نمایشگر از اکثر زوایا قابل مشاهده است.
در کنار نمایشگر دوربین عکاسی کانن EOS 800D، منظره یاب یا viewfinder نیز قرار داده شده است . این منظره یاب با بزرگنمایی 0.82 برابر قابلیت پوشش 95 درصدی محیط را دارد.
در زیر منظره یاب سرعت شاتر، دیافراگم، ایزو یا همان حساسیت به نور و نیز تنظیمات مهم دیگر مانند نورسنجی در این قسمت قرار دارند. درست همانند مدل های 750D و 760D نمایشگر لمسی 3 اینچی 1040k-dot با پانل LCD این دوربین درست در زیر منظره یاب قرار دارد.
صفحه نمایش Clear View II TFT از ویژگی های برتر این دوربین عکاسی به حساب می آید و تصاویری با وضوح، کیفیت، همراه با رنگ های در خشان،سطح قابل قبول کنتراست را در اختیار شما قرار میدهد.
این صفحه نمایش دارای چرخش 180 درجه به طرفین و 270 درجه به بالا و پایین است و به راحتی میتوان با چرخش آن از بالای سر عکس بگیرید. با این نمایشگر نیز میتوانید سلفی پورتره بگرید. ویژگی دیگری که این دوربین عکاسی را نسبت به دو مدل 750D/760D  برتر میکند، وجود یک تراز الکترونیکی برای عکاسی با استفاده از سه پایه است که گرفتن عکس های افقی خوبی را ممکن میسازد.

 

دوربین عکاسی کانن


فوکوس خودکار
 میتوان نیز ادعا کرد که بزرگترین بهبود صورت گرفته در این دوربین عکاسی، سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای آن است. در این مدل سیستم فوکوس بسیار پیشرفته‌ای با ۴۵ نقطه فوکوس که تمامی آنها از نوع ضربدری یا کراس هستند استفاده شده است که برای فوکوس با سیستم تشخیص فاز از آنها استفاده می‌شود. ضمنا همانند مدل‌های قبلی، این حسگر نیز از تکنولوژی Dual Pixel AF برخوردار است که به کاربر امکان می‌دهد در هنگام فیلم‌ برداری یا عکاسی با LiveView هم با همان سرعت فوکوس تشخیص فاز، فوکوس کند.
فوکوس این دوربین عکاسی از گستره -3 تا  18EVبا  ISO 100 دارای دقت و سرعت خوبی است. البته با سیستم فوکوس 49-point Dual Pixel در حالت استفاده از Live View این دوربین عکاسی محدوده فوکوس نسبتا از -2EV تا  18EVکاهش می یابد. بنابراین، این حالت ها باعث میشوند در نور کم نیز فوکوس دارای عملکرد خوبی باشد.  
تنها مشکل لنز کیت جدید 18- 55mm f/3.5-5.6است که درهنگام تنظیم فوکوس ایجاد سروصدا میکند. این دوربین عکاسی برای فیلم برداری دارای میکروفون های داخلی است. هنگام استفاده از حالت Live View میتوانید از طریق نمایشگر لمسی پشت این دوربین عکاسی AF را تنظیم کنید، تنها با ضربه زدن بر روی سوژه ای که میخواهید فوکوس شوید. مشخصه دیگر این دوربین عکاسی کانن شاتر لمسی است که هنگامی که دوربین بر روی سوژه مورد نظر فوکوس است خودکار عکس گرفته میشود. ویژگی دیگر Servo AF است که در حالت Live View برای عکاسی از سوژه های متحرک و نیز Shot AF برای سوژه های ثابت به کار میروند.

 

دوربین عکاسی کانن


عملکرد
از ویژگیها و قابلیت های این  دوربین عکاسی کانن میتوان به استفاده از پردازشگر قدرتمند DIGIC 7 همچنین حسگر CMOS با ابعاد APS-C، فیلمبرداری با رزولوشن 1080*1920 با ریت 60 فریم در ثانیه و بسیاری دیگر از قابلیت های بزرگ و کوچک دیگر اشاره کرد.
کارت حافظه 16 گیگ SanDisk Extreme Pro Class 10/U3 SDHC قادر به ضبط 25 تصویر با فرمت خام با 6fps و نیز در حالت استفاده از AF-S است. در حالت Raw+JPEG این میزان به 22 تصویر کاهش می یابد. برای داشتن فرمت JPEG دیگر محدوذیتی وجود ندارد اما با این وجود به حافظه و شارژ باتری نیز بستگی دارد.
تصاویر با فرمت JPEG بسیار دارای کیفیت خوبی هستند، به ویژه اگر دوربین بر روی  “Standard” Picture Style تنظیم شده باشد، رنگها واضح و درخشان همراه با کنتراست خوب هستند. البته برای داشتن اشباع خوب باید بر روی حالت“Vivid” Picture Style تنظیم باشید. اما اگر به دنبال خودستایی در تصاویرتان هستید میتوانید از آپشن Neutral استفاده کنید.
حالت نورسنجی ماتریکس سنسور 7560-pixel RGB+IR در اکثر موقعیت های عکاسی به ویژه کنتراست بالا، دارای عملکرد دقیقی است و تصاویری با نور مناسب نه کم نه زیاد را ممکن میسازد. Automatic White Balance نیز حالتی است که دقت رنگ تصاویر را بر عهده دارد.
ویژگی Guided User Interface
این یک ویژگی کاملا اختیاری است که از طریق Display Level در منو فعال و غیر فعال میشود. هنگامی که این ویژگی فعال است نمایشگر پانل ال سی دی پشت دوربین عکاسی از حالت استاندارد ثابت به یک حالت کترک تبدیل میشود که اطلاعاتی را برای تنظیم نوردهی نمایش میدهد. به عنوان مثال با انتخاب حالت aperture priority این  LCD اطلاعاتی را نشان میدهد که متوجه شوید این حالت فعال است و نیز ویژگی های تصویری که قرار است گرفته شود را نمایش میدهد.
اطلاعات و توصیه های کامل و دقیقی با استفاده از GUI در دسترس نیست اما برای کسانی که تازه کار خود را با یک دوربین DSLR شروع کردند مناسب است. مثلا متوجه میشوند کدام تنظیمات مناسب چه شرایط و موقیعت است، چه فکتورهایی بر روی تصویر تاثیر میگذارند، و مانند اینها.
از این ویژگی نیز میتوان در منوی دوربین استفاده کرد. با دسته بندی چهار نوار منو یعنی Shooting, Playback, Function  و  Display Level، با ارائه توضیحی مختصر بر روی نمایشگر طبیعتا کار با منو را ساده و قابل فهم میکند.

 

دوربین عکاسی کانن


کیفیت ویدئو
برخلاف بسیاری از دوربین هایی که اکنون در بازار هستند، این  دوربین عکاسی کانن با کیفیت 4K فیلم برداری نمی کند، بلکه در عوض با سرعت 60 فریم و با کیفیت Full HD فیلم برداری می کند. برخی از مدل هایی که نیز دارای این ویژگی نیستند و مجهز به فیلم برداری 1080p Full HDهستند عبارتند از Nikon D5500/D5600, Sony A68  و  Pentax K-70 که همگی رقبای دوربین 800D هستند.  
Canon EOS 800D همزمان با دوربین77D عرضه شد. دوربین 77D  کمی بیشتر از این  دوربین عکاسی کانن قیمت دارد، اما با این هزینه بیشتر شما یک صفحه نمایش LCD با کیفیت، پیچ های کنترل دوگانه و لرزش گیر تصویر الکترونیک برای فیلم برداری دریافت می کنید. برای عکاسان، حداقل هر دو دوربین مشابه هستند، تنها کمی تغییر در طراحی صورت گرفته است. این که بخواهید هزینه بیشتری برای تفاوت بین این دو دوربین پرداخت کنید، کاملا به شما بستگی دارد. این دوربین فیلم برداری را در  60fps انجام میدهد درحالی که 750D/760D با 30fps فیلم 1080p Full HD ارائه میدهد.
تثبیت کننده تصویر یا همان لرزش گیر قابلیتی است که تنها برای فیلم برداری کارایی دارد و در عکاسی از سوژه های ثابت غیر فعال است. با استفاده از این قابلیت میتوانید با خیال راحت بدون استفاده از سه پایه فیلم برداری کنید.
سه حالت Off, Regular IS  و  Enhanced ISوجود دارد که Regular حرکات و لرزش های جزیی و اندک دست را کنترل میکند، Enhanced IS برای کنترل لرزش های زیاد به کار میرود. استفاده از هر کدام از این حالت ها نتیجه متفاوتی در برخواهد داشت که هم در فیلم و هم در نمایشگر قابل مشاهده است.
درست مانند مدل های قبلی این دوربین800D ، دو بلندگوی استریو و نیز جک اختصاصی میکروفون در قسمت جلوی این دوربین عکاسی قرار دارد.
کیفیت تصویر
یکی از فاکتورهای بسیار مهم در کیفیت نهایی تصویر نحوه پردازش اطلاعات تصویری است. از این رو، کانن بر روی دوربین EOS 800D از پردازشگر DIGIC 7 که از جدیدترین پردازنده های این شرکت است استفاده کرده است. DIGIC 7 توانایی بسیار مناسبی در جهت کاهش نویز تصویر داشته و حتی در شرایطی که زمان نوردهی نیز بالا باشد سطح نویز کاملا کنترل شده بوده و تا جای ممکن با حفظ جزئیات تصویر نویز ها کاهش میابد.
با استفاده از تنظیمات Fine JPEG با کیفیت 24 مگاپیکسلی میتواند اندازه میانگین تصویر حدود 7 مگابایت را برای شما عرضه می کند. همانطور که از دوربین های کانن انتظار می رود، عکس های JPEG به شکل مستقیم از دوربین بسیار دلنشین و با کیفیت هستند، سطح اشباع و گرمی مناسبی دارند، بدون این که غیر واقعی به نظر برسند.
به طور کلی، با وجود استفاده کانن از فیلتر اپتیکال low-pass تصاویر دارای رزولوشن و وضوح خوبی هستند. به علاوه استفاده از Adobe Camera Raw برای وضوح بیشتر تصاویر نیز موثر است. توجه داشته باشید که گستره دینامیک این دوربین در مقایسه با دو مدل قدیمی 750D و 760D بهبود یافته است.

 

دوربین عکاسی کانن


نویز
بین تصاویر JPEGs و تصاویر خامی که با استفاده از تنظیمات دستی گرفته میشود تفاوت چشمگیری وجود دارد. تصاویر خام با وجود نقاطی بر روی آنها نسبیت به تصاویر JPEG دارای نویز کمتری هستند.
گرچه تصاویر JPEG به خودی خود نویز کمی با میزان حداکثر ISO 3200 را نشان میدهند، تاثیر سیستم کاهش نویز دوربین منجر به تصاویری با جزییات دقیق تر میشود. در حالی که در ISO 100  و  ISO 200 این حالت چندان مشخص نیست، درISO 400  به راحتی میتوان کاهش جزییات در تصاویر را مشاهده کرد. با پردازش دقیق فایل های خام میتوان این جزییات را در تصاویر حفظ کرد. برای بسیاری از کاربران تاISO 6400 کیفیت کلی تصاویر JPEG خوب و قابل قبول است.
آیا داشتن این دوربین توصیه میشود؟
کانن در تولید دوربین های دیجیتال ساده و نسبتا پایین رده در سری triple-digit EOS دارای سابقه چشمگیری است و800D  نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر خلاف تفاوت چشمگیری که بین این  دوربین عکاسی کانن و دو مدل EOS 750D  و 760Dوجود دارد، این تفاوت با 77D چندان وجود ندارد.
علاوه بر سنسور جدید و پردازنده تصویر، سیستم فوکوس خودکار از طریق viewfinder و یا  Live View از پیشرفت های این دوربین به شمار می آیند. با وجود ویژگی های خوب و کیفیت تصویر عالی، این دوربین در میان دوربین های هم رده با خودش اصلا قیمت پایینی ندارد، در حد برخی از رقبا اما نسبت به برخی دیگر از نظر بعضی از ویژگی ها مانند فیلم و عملکرد Live View AF در حد بالاتر قرار دارد.
تنها مشکل کیفیت ساخت این  دوربین عکاسی کانن پلاستیکی است که طول عمر بسیار بالایی را برای آن به همراه نخواهد داشت. بر خلاف دوربین Pentax K-70، این  دوربین عکاسی کانن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم نیست.
گستره لنزهای مورد استفاده با این  دوربین عکاسی کانن عالی است و داشتن این دوربین عکاسی کانن به تازه کاران دوربین های DSLR توصیه میشود.

 

دوربین عکاسی کانن


نتیجه گیری
برای افرادی که تازه با عکاسی DSLR آشنا شده اند، Canon EOS 800D انتخاب خوب و مناسبی است. حتی نسبت به ابتدایی ترین دوربین این شرکت یعنی EOS 1300D، با تنوع قابلیت هایی که از دوربین های رده بالاتر کانن وام گرفته شده است، وضعیت بهتری دارد. بارزترین ارتقا صورت گرفته در این  دوربین عکاسی کانن نسبت به مدل قبلی، سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای است. دقت و سرعت این سیستم برای یک دوربین رده پایین فوق العاده است. برای عکاسان ورزشی حرفه ای مناسب نیست اما برای بعضی از انواع سوژه های متحرک مناسب است.
طراحی این  دوربین عکاسی کانن دارای ویژگی های یک دوربین DSLR کانن است. صفحه نمایش لمسی همراه با دکمه های فیزیکی عملکرد خوبی دارند. رابط کاربری یا همان ویژگی جدید GUI، یک ظاهر مدرن و تازه به این  دوربین عکاسی کانن می دهد و همچنین به افراد مبتدی این امکان را می دهد تا اصطلاحات مورد استفاده دوربین را کنترل کنید.این  دوربین عکاسی کانن چندان مناسب فیلم بردارها نیست. کیفیت فیلم برداری این  دوربین عکاسی کانن Full HD است و از کیفیت 4K پشتیبانی نمیکند. با این حال، اگر عکاسی هستید که گاهی اوقات فیلم برداری می کنید، کیفیت فیلم برداری نه چندان بالای این  دوربین عکاسی کانن شما را چندان اذیت نمی کند.
Canon EOS 800D همزمان با دوربین77D عرضه شد. قیمت دوربین 77D  کمی بیشتر از 800D است، اما با پرداخت همین هزینه هم شما یک صفحه نمایش LCD با کیفیت، پیچ های کنترل دوگانه و لرزش گیر تصویر الکترونیک برای فیلم برداری در اختیار دارید . برای عکاسان، حداقل هر دو دوربین مشابه هستند، تنها کمی تغییر در طراحی صورت گرفته است. انتخاب با خود شماست!به طور کلی، عملکرد این  دوربین عکاسی کانن با وجود رده پایین بودنش خوب است. برای افرادی که تازه عکاسی را شروع کرده اند و تا مدت زمان طولانی نیازی به ارتقا آن ندارند، این  دوربین عکاسی کانن گزینه خوبی است. به لطف رابط کاربری کارآمد، این محصول در اصل یک دوربین DSLR واقعی است که یک عکاس مبتدی می تواند کار با آن را یاد بگیرد و با آن پیشرفت کند.



 
میزان حساسیت سنسور (ISO) : Auto, 100-25600 (expands to 51200)
تعداد پیش فرض های تراز سفیدی : 6
قابلیت تعیین تراز سفیدی : دارد
لرزشگیر :
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

فاصله کانونی (در فرمت 35 میلیمتری) (میلیمتر) : 18-55
زوم اپتیکال :
فوکوس خودکار : تشخیص چهره، لمسی ، چندگانه ، تعقیب سوژه ، مرکزی ، تشخیص کنتراست (سنسور) ، متوالی ، تشخیص فاز ، دید زنده،تکی قابل انتحاب
فوکوس دستی : دارد
تعداد نقاط فوکوس : 45
نوع لنزهای قابل نصب : Canon EF/EF-S
وزن لنز (گرم) :

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان : دارد
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 1,040,000
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : TFT LCD
قابلیت Live View : دارد
چشمی : Optical

عکسبرداری

بازترین دیافراگم :
حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : 30
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : 1/4000
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم : دارد
عکاسی با اولویت تعیین شاتر : دارد
عکاسی دستی : دارد
حالت های پیش فرض عکاسی : دارد
فلاش : دارد
برد فلاش (متر) : 12
قابلیت نصب فلاش خارجی : دارد
حالت های فلاش : خودکار ، روشن ، خاموش ، سیستم کاهش قرمزی چشم
قابلیت عکاسی پیاپی :
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه ، از راه دور
حالت های نورسنجی : ارزیابی ، مرکزی ، نقطه ای ، جزئی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±5 (at 1/3 EV, 1/2 EV steps)
عکاسی سه بعدی : ندارد
عکاسی پانوراما : ندارد

فیلمبرداری

فرمت فیلم برداری : MPEG-4, H.264
نوع میکروفون : استریو
بلندگو : مونو
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : فیلم برداری Full HD با ابعاد 1920 در 1080

حافظه

نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC (UHS-I compatible)

ورودی و خروجی

کابل USB :
خروجی HDMI :
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) :
کنترل از راه دور :

سایر مشخصات

نوع باتری : باتری قابل شارژ لیتیوم یونی مدل LP-E17 به همراه شارژر
دوام باطری (عکس) : 600
ابعاد (طول ، عرض ، ضخامت) (میلیمتر) : 76 در 100 در 131
GPS :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی