دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایر مشخصات

رنگ : color

مشخصات عمومی

تاریخ معرفی : خرداد 1394
نوع دوربین : کامپکت سوپر زوم
مقاومت در برابر محیط :
وزن دوربین با باتری (گرم) : 269

حسگر

ابعاد تصویر (پیکسل) : 5184 در 3888
محدوده دقت حسگر : 20 مگاپیکسل و بیشتر
تعداد پیکسل (MP) : 20
اندازه سنسور (میلیمتر) : 6.17 در 4.55
نوع حسگر : BSI CMOS
پردازنده : DIGIC 6

تصویر

میزان حساسیت سنسور (ISO) : 100 - 3200
تعداد پیش فرض های تراز سفیدی : 5
قابلیت تعیین تراز سفیدی :
لرزشگیر :
نوع لرزشگیر : Optical
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

فاصله کانونی (در فرمت 35 میلیمتری) (میلیمتر) : 25 – 750
محدوده زوم : 30 تا 40 برابر بزرگنمایی
زوم اپتیکال : 30x
زوم دیجیتال : دارد، (4x)
فوکوس خودکار : سنسور تشخیص فاز، چندگانه، مرکزی، تعقیب سوژه، تکی، متوالی، تشخیص چهره، دید زنده
فوکوس دستی :
کمترین فاصله فوکوس (ماکرو) (سانتیمتر) : 1
تعداد نقاط فوکوس : 9

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان :
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 922,000
صفحه نمایش لمسی :
نوع صفحه نمایش : PureColor II G TFT LCD
قابلیت Live View :
چشمی :

عکسبرداری

بازترین دیافراگم : F3.2 - F6.9
حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : 15
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : 1/3200
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم :
عکاسی با اولویت تعیین شاتر :
عکاسی دستی :
حالت های پیش فرض عکاسی :
فلاش :
برد فلاش (متر) : 3.50
قابلیت نصب فلاش خارجی :
حالت های فلاش : خودکار ،روشن ،خاموش ، عکاسی در نور کم
قابلیت عکاسی پیاپی : دارد (6.0 فرم بر ثانیه)
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه
حالت های نورسنجی : چندگانه ، نقطه ای ، مرکزی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±2 (at 1/3 EV steps)

فیلمبرداری

فرمت فیلم برداری : MPEG-4, H.264
نوع میکروفون : استریو
بلندگو : مونو
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : فیلم برداری Full HD با ابعاد 1080 در 1920 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه

حافظه

نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC

ورودی و خروجی

کابل USB :
خروجی HDMI :
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) :
کنترل از راه دور :

سایر مشخصات

نوع باتری : باتری قابل شارژ لیتیوم یونی مدل NB-6LH به همراه شارژر
دوام باطری (عکس) : 230
ابعاد (طول ، عرض ، ضخامت) (میلیمتر) : 113 در 66 در 35
GPS :

سایر مشخصات

انتخاب نوع گارانتی : select

نقد و بررسی دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

PowerShot SX710 HS یک پرچم دار جدید در میان دوربین های تراول زوم Canon در سال 2015 است. با وجود ابعاد کامپکت 112.7 در 65.8 در 34.8 میلیمتری که دارد، به لنز زوم 30 برابر با دامنه کانونی 25-750 میلیمتر در فرمت 35 میلیمتر مجهز است. خوشبختانه قابلیت متعادل سازی تصویر موجود در لنز نیز این بار با قدرت 5 محوری Advanced Dynamic IS عرضه شده که حداکثر حساسیت 3200 آن عکس هایی واضح با زوایای زیاد و نور کم را تضمین می کند. حسگر این دوربین 1/2.3 اینچ با نور پس زمینه می باشد و دستگاه رده بالای CMOS با حساسیت بالا و رزولوشن بسیار خوب 20.3 میلیون پیکسلی آن با جدید ترین پردازنده تصویر Canon DIGIC 6 همراه شده است. قابلیت زوم خودکار نیز عرضه شده که به طور اتوماتیک تعداد افراد موجود در قاب تصویر را تشخیص می دهد و زوم را با توجه به آن تنظیم می کند، هم چنین قابلیت هایی نظیر ضبط فیلم Full HD معادل 60 پیکسلی با صدای استریو، متعادل کننده تصویر 5 محوری، حالت های عکس برداری دستی، Av و Tv، حالت عکس برداری خلاق که تصاویر استاندارد با پنج حالت متفاوت و حالت ترکیبی که یک فیلم 4 ثانیه ای را پیش از هر عکس می گیرد و عکس ها و فیلم های گرفته شده را با یکدیگر ترکیب و مونتاژ می کند.

طرز استفاده دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

Canon PowerShot SX710 با مدل SX700 HS سال گذشته شباهت های بسیاری دارد، بنابراین بیشتر نظریاتی که در نقد و بررسی مدل سال قبل ذکر کردیم، با این مدل برابر است.

اگرچه این دوربین به جدید ترین فناوری مجهز شده است، اما ظاهر آن در اولین نگاه چندان چشمگیر نیست، هرچند بدنه فلزی داشته و بسیار مستحکم و خوش ساخت به نظر می رسد. لبه های زبر جلویی آن و گرداننده حالت در پشت، کار با دوربین را بسیار آسان تر می کنند، با اینکه بدنه باریکی دارد و به راحتی در جیب جای می گیرد.

 

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Canon PowerShot SX710 HS دارای همان دکمه شاتر همیشگی با حلقه زوم دور آن است. خوشبختانه حلقه زوم دو تنظیمات سرعت دارد، بنابراین می توانید برای تنظیمات طول کانونی کمی آن را حرکت دهید یا برای زوم سریع تر حالت دیگر را انتخاب نمایید. همچنین دوربین SX710 HS قابلیت زوم هوشمندی دارد که لنز را برای عکس برداری از راه دور تنظیم می کند سپس مجدداً زوم را بر می گرداند، این کار با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ای در سمت چپ دوربین امکان پذیر خواهد بود. Canon این قابلیت را همراه با سه گزینه (Face یا صورت، Upper Body یا بالاتنه، Whole Body کل تنه) افزوده است، بنابراین دوربین می تواند سوژه را به طور اتوماتیک در قاب تصویر قرار دهد.

SX710 HS نیز یک سیستم پیشرفته شده متعادل سازی تصویر را عرضه می کند. این متعادل کننده Advanced Dynamic IS معادل 5 محوری برای حرکات سریع در حین فیلم برداری مانند دویدن به دنبال سوژه یا عقب آن راه رفتن مناسب است.

 

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

در کنار دکمه شاتر یک دکمه ضبط فیلم لمسی قرار دارد که می توان فیلم هایی با کیفیت 1080 پیکیل کامل با سرعت 60 فریم بر ثانیه یا 30 فریم بر ثانیه بگیرد. در سوی مخالف فلاش pop up به چشم می خورد. لازم است به صورت دستی با فشار دادن دکمه ای در سمت چپ دوربین آن را فعال کنید، بنابراین دیگر به طور اتوماتیک در صورت لزوم فلاش خاموش نمی شود.

با روشن کردن دوربین تنها در عرض یک ثانیه دوربین آماده به کار خواهد بود. رابط کاربری منو ساده و سریع شما را راهنمایی خواهد کرد و با فشار دادن دکمه Func/Set رایج ترین گزینه های عکس برداری به نمایش در می آیند.

اگر آماده عکس برداری هستید و به سرعت دوربین اهمیت می دهید، Canon PowerShot SX710 HS در فوکوس خودکار زمانی را تلف نمی کند و حتی در یافتن سوژه مورد نظر در تاریکی نیز سریع تر از انتظارتان عمل خواهد کرد، اما سیستم در هنگام عکس برداری ماکرو از سوژه ای که بخش زیادی از قاب تصویر را پر نکرده است، دچار سر در گمی می شود، در این صورت می توانید دوربین را روی حالت خودکار قرار دهید تا به صورت دقیق و سریع فوکوس کند. در مورد فوکوس ماکرو لازم به تذکر است که این دوربین می تواند در 1 سانتیمتری سوژه نیز فوکوس کند، البته این قابلیت بسیار خوبی محسوب می شود.

 

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

همچنین در هنگام عکس برداری پیوسته کمی دچار کندی سرعت می شود. عکس برداری با فوکوس خودکار پیوسته در این دوربین با سرعت 4.5 فریم بر ثانیه چندان قابلیت چشمگیری نیست، بسته به سرعت کارت حافظه ای که در دوربین نصب کرده اید، در نهایت سرعت عکس برداری نیز تحت تاثیر قرار می گیرد، اما حداقل سرعتی که مشاهده کردیم 3 فریم بر ثانیه بود. همچنین عکس برداری پیوسته با سرعت 6 فریم بر ثانیه برای تعداد بی شمار عکس پیاپی در این دوربین امکان پذیر است، اما در این حالت فوکوس و نوردهی در اولین عکس گرفته شده قفل می شود. با وجود سرعت کم عکس برداری پیوسته، فیلم برداری با کیفیت Full HD را در بر دارد.

اگر به گرفتن عکس های خلاق علاقه مندید، Canon PowerShot SX710 HS افکت هایی ساده اما کاربردی را عرضه می کند. حالت های Creative Shot و Hybrid Auto که پیش از این به آن ها اشاره شد موجودند، اما اگر به منوی حالت عکس برداری مراجعه کنید، افکت هایی نظیر چشم ماهی یا fish-eye و مینیاتوری یا miniaturization و حتی toy camera را خواهید یافت. همراه این حالت ها قابلیت کاربردی شاتر هوشمند یا Smart Shutter نیز تبیین شده که به طور اتوماتیک به محض تشخیص چهره خندان عکس می گیرد. منوی My Colours به شما این امکان را می دهد تا به طور اتوماتیک تمام عکس ها را با اشباع رنگ پیشرفته، رنگ قرمز قهوه ای تا تک رنگ بگیرید.

شاید این کمی ناامید کننده باشد که صفحه نمایش دوربین قابلیت لمسی ندارد، اما این نمایشگر استاندارد 3 اینچی از عملکرد خوبی برخوردار است. روشنایی و کنتراست و زوایای دید بسیار خوبی دارد و نیز رزولوشن آن 922 هزار نقطه بوده که بسیار مطلوب می باشد.

 

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

در کنار صفحه نمایش گرداننده حالت عکس برداری تعبیه شده که 12 حالت متفاوت دارد، SX710 HS حالت های عکس برداری خلاق PASM متعددی عرضه می کند و به همین جهت برای افرادی که دوست دارند کنترل بیشتری روی عکس ها داشته باشند و سرعت دیافراگم و شاتر را کنترل نمایند، ایده آل است. با انتخاب حالت Creative Shot دوربین شش عکس به صورت پیوسته می گیرد. اولین عکس تعدیل نشده است، اما پنج عکس دیگر با نسبت های مختلف و افکت های رنگ گوناگون تنظیم شده اند، از این رو می توانید مناسب ترین را از میان آن ها برگزینید. با انتخاب تنظیمات Hybrid Auto دوربین مثل حالت نرمال عمل می کند، ولیکن پس از گرفتن عکس یک فیلم چهار ثانیه ای نیز می گیرد. این ویژگی کم و بیش شبیه به قابلیت Zoe موجود در دوربین گوشی های هوشمند HTC می باشد.

در پایین پنل پشتی دکمه هایی در اندازه متناسب قرار دارند که برای باز پخش و حالت Wi-Fi طراحی شده اند. با نصب برنامه Canon CameraWindow می توانید از طریق موبایلتان دوربین را به صورت بی سیم به مودم وایرلس وصل کنید و با کنترل دوربین از راه دور عکس برداری کنید. برای هر عکس می توانید GPS موبایل را استفاده کنید. این سیستم کمی کند است، اما برقراری اتصال بدون قطعی انجام می گیرد و انتقال تصویر نسبتاً سریع انجام می گیرد.

 

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

عمر باتری این دوربین در اندازه 230 شات می باشد که فقط می توان گفت در حد میانگین است. بنابراین اگر تصمیم دارید از خانه دور شوید و دوربین را با خود ببرید، حالت Eco را فعال کنید تا ظرفیت باتری به 310 شات در یک شارژ ارتقاء یابد. در این حالت دوربین صفحه نمایش را تاریک تر می کند تا باتری دوام بیشتری پیدا کند.

کیفیت تصویر دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

تمامی تصاویر نمونه در این نقد و بررسی با تنظیمات SuperFine JPEG، رزولوشن 20.3 مگاپیکسل و حدود حجم 8 مگابیت گرفته شده اند.

SX710 HS عکس های بسیار مطلوبی می گیرد. جزئیات تصویر در تمام قاب، فراوان و قابل توجه است و به اندازه بسیاری از دوربین های با حسگر هم اندازه در معرض تار شدن در اثر کاهش نویز نمی باشد. در نتیجه جزئیات بسیار خوبی در صحنه های منظره باقی می مانند و همچون دوربین های هم رده، تصاویر شکل نقاشی گونه به خود نمی گیرند. بازسازی رنگ ها روشن و اشباع شده است، چرا که نورسنجی همراه با تراز سفید دقیق و درست عرضه می شوند.

انحراف کروماتیک به میزان بسیار کمی عرضه می شود (رگه های ارغوانی رنگ) که در نواحی با کنتراست بالا مشهود است. با وجود دامنه طول کانونی بسیار وسیعی که لنز دارد، در کنترل انحرافات بسیار موفق عمل می کند.

با چنین عملکرد جالب و اثر بخشی جای تاسف است که باز هم در تصاویر سطوحی از نویز به چشم می خورد. در حساسیت های 80 تا 200 تصاویری فاقد نویز داریم و در حساسیت 400 مقادیر محدودی نویز و انحرافات رنگ به چشم می خورد. حساسیت 800 نویز کاملاً مشهود را خواهد داشت، که برخی جزئیات را نابود ساخته و تصاویر را دست خوش رنگ پریدگی می کند. حساسیت 1600 تنها برای چاپ در ابعاد کوچک مناسب است. سریع ترین حساسیت موجود 3200 است که تا حد امکان باید از بکار بردن آن پرهیز کرد.

نویز دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

این دوربین هفت تنظیمات حساسیت در رزولوشن کامل عرضه می کند. همچنین حالت خودکار نیز دامنه ای بین حساسیت های 80 تا 3200 را عرضه می کند، یا اینکه با انتخاب یکی از حالت های عکس برداری می توانید حساسیت را به صورت دستی انتخاب و تنظیم کنید.

ISO 100 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ISO 80 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ISO 400 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ISO 200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ISO 1600 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ISO 800 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

 

ISO 3200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

وضوح دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

عکس های این دوربین بسیار واضح هستند، اما در پردازش نهایی کمی از وضوح خود را از دست می دهند.

عکس گرفته شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

عکس ویرایش شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

عکس گرفته شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

عکس ویرایش شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

دامنه کانونی دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

لنز زوم 30 برابری این دوربین در طول کانونی با حداکثر زاویه باز برابر با 25 میلیمتر است، که می تواند عکس های از راه دور با طول کانونی 750 میلیمتر بگیرد.

25mm

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

750mm

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

انحراف کروماتیک دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

این دوربین در طی نقد و بررسی انحرافات کروماتیک را به خوبی کنترل کرد و تنها در لبه های تصویر در مناطق با کنتراست بالا، رگه هایی ارغوانی و سبز رنگ بر جای گذاشت، همان طور که در تصاویر نمونه زیر مشاهده می کنید.

نمونه شماره 1 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

نمونه شماره 2 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

کیفیت فایل دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

هر گزینه سایز تصویر در این دوربین دارای دو تنظیمات مختلف است، Fine و Super Fine. حجم تصاویر بسته به تنظیمات انتخابی بین 5 تا 8 مگابایت است.

SuperFine (معادل 7.85Mb) (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Fine (معادل 5.00Mb) (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ماکرو در دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

با فوکوس بسته دوربین روی شیء مورد نظر در زاویه باز می توان حداقل 1 سانتیمتر فاصله با سوژه را حفظ کرد. یعنی در این حالت با کمبود نور مواجه خواهید شد و در نتیجه کیفیت لبه های تصویر کاهش می یابد و تنها 50 درصد از سوژه در کادر فوکوس قرار می گیرد.

ماکرو

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ماکرو (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

فلاش دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

این دوربین می تواند زاویه نسبتاً ضعیف 3.5 متری را با فلاش خود روشن کند و بنابراین در زاویه باز در فاصله 1.5 متری اثراتی از تاری را مشاهده کردیم. فلاش دوربین چهار حالت دارد: Auto ،On ،Off و Slow Synchro به همراه تنظیمات مجزایی برای فعال یا غیر فعال کردن ضد قرمزی چشم، که چه این حالت فعال باشد یا نباشد، دوربین اثری از قرمزی چشم در تصویر بر جای نخواهد گذاشت.

فلاش خاموش - عکس واید (25mm)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

فلاش روشن - عکس واید (25mm)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

فلاش خاموش - عکس تله (750mm)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

فلاش روشن - عکس تله (750mm)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

در زیر تعدادی عکس نمونه پرتره مشاهده می کنید. همان طور که می بینید چه حالت کاهش قرمزی چشم فعال باشد یا نباشد، دوربین اثری از قرمزی چشم در تصویر بر جای نخواهد گذاشت.

فلاش روشن

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

فلاش روشن (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

کاهش قرمزی چشم

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

کاهش قرمزی چشم (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

ضد لرزش دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

همان طور که در اینجا مشهود است، غیر فعال کردن ضد لرزش در طول کانونی بالاتر کار جالبی نیست. سیستم ضد لرزش را روشن کنید تا دوربین در از بین بردن اثرات لرزش بهترین عملکرد را انجام دهد.

لرزشگیر خاموش(برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

لرزشگیر روشن(برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

لرزشگیر خاموش(برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

لرزشگیر روشن(برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

حالت شب دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

حداکثر سرعت شاتر این دوربین 15 ثانیه است، که برای افراد علاقه مند به عکاسی در شب خبر خوشایندی خواهد بود. تصویر زیر با استفاده از سرعت شاتر 15 ثانیه در حساسیت 80 گرفته شده است.

عکاسی در شب

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

عکاسی در شب(برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

افکت های خاص دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

دوربین Canon PowerShot SX710 چندین حالت افکت خاص را عرضه می کند که هر کدام با حالت عکس برداری مشخصی قابل ترکیب و تلفیق است.

Miniature

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Fisheye

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Soft Focus

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Toy Camera

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Super Vivid

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Monochrome

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

 

Poster

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

My color :

علاوه بر حالت های افکت می توانید دوربین را با فیلتر های رنگ گوناگونی تنظیم نمایید. گزینه های انتخابی شما عبارتند از: Vivid و Neutral و Sepia و Black & White و Positive Film و Lighter Skin Tone و Darker Skin Tone و Vivid Blue/Green/Red و یا Custom Color.

Neutral

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Vivid

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

B&W

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Sepia

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Lighter Skin Tone

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Positive Film

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Vivid Blue

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

Darker Skin Tone

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

 

Vivid Green

دوربین کانن پاورشات SX710 HS

نتیجه گیری از نقد و بررسی دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

دوربین جدید Canon PowerShot SX710 HS که در واقع با مدل سال گذشته SX700 HS برابر است، تنها چند گام جزئی به جلو برداشته که این گام ها عبارتند از: سرعت عکس برداری پیوسته بالاتر، گزینه های زوم خودکار بیشتر و قابلیت متعادل سازی تصویر 5 محوری برای فیلم برداری، اما یک گام نیز پس رفت داشته است، چرا که کیفیت تصویر آن کمی ضعیف تر از مدل قبلی است.

حسگر 20.3 این دوربین پیشرفت قابل تحسینی به شمار نمی رود، چرا که حساسیت 400 عکس هایی با نویز مشهود تولید می کند و جزئیات و کیفیت رنگ ها را محو می سازد. اگر در محیطی با نور بسیار مناسب عکس برداری کنید قطعاً تصاویری با جزئیات، بازسازی رنگ و دامنه ترکیبی عالی به شما خواهد داد، اما در نور کم عملکرد دوربین ناامید کننده است. رقیب اصلی این دوربین Panasonic Lumix DMC-TZ70 است که برای عرضه تصاویر با کیفیت تر تعداد مگاپیکسل هایش را از 18 به 12 کاهش داده است، بنابراین این دوربین گزینه بهتری خواهد بود، مگر اینکه تعداد مگاپیکسل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد.

انتقاد دیگری که از این دوربین می توان داشت، این است که نسبت به مدل سال گذشته پیشرفتی از خود نشان نداده است. اگر چه هنوز هم کار با این دوربین ساده است و قابلیت های متعدد و فراوانی دارد، اما همچنان فاقد حالت عکس برداری پانوراما، عکس برداری HDR چند شاتی، عکس برداری با فرمت خام، یک رابط کاربری لمسی و حتی چشمی می باشد. در یک کلام انتظار داشتیم Canon در دوربین جدیدش پیشرفت بیشتری را اعمال نماید.

به طور خلاصه Canon PowerShot SX710 HS همچنان یک دوربین تراول زوم خوش ساخت با کاربرد آسان است، لیکن قابلیت ها و کیفیت تصویری را که در میان دوربین های دیگر جستجو می کنید از قلم انداخته است.

امتیاز دهی :

امتیاز از 5
طراحی: 4
امکانات: 3.5
راحتی استفاده: 4.5
کیفیت عکس: 3.5
قیمت: 3.5

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین Canon PowerShot SX710 HS :

 

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX710 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX710 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX710 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX710 HS




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی