دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰


سایر مشخصات

رنگ : color

مشخصات عمومی

تاریخ معرفی : شهریور 1393
نوع دوربین : شبه SLR (بریج)
مقاومت در برابر محیط :
وزن دوربین با باتری (گرم) : 650

حسگر

ابعاد تصویر (پیکسل) : 4608 در 3072
محدوده دقت حسگر : 15 تا 20 مگاپیکسل
تعداد پیکسل (MP) : 16
اندازه سنسور (میلیمتر) : 6.17 در 4.55
نوع حسگر : BSI CMOS
پردازنده : DIGIC 6

تصویر

میزان حساسیت سنسور (ISO) : 100 - 3200
تعداد پیش فرض های تراز سفیدی : 7
قابلیت تعیین تراز سفیدی :
لرزشگیر :
نوع لرزشگیر : Optical
عکاسی با فرمت خام (RAW) :

لنز

فاصله کانونی (در فرمت 35 میلیمتری) (میلیمتر) : 21 – 1365
محدوده زوم : 50 برابر بزرگنمایی و بیشتر
زوم اپتیکال : 65x
زوم دیجیتال : دارد، (4x)
فوکوس خودکار : سنسور تشخیص فاز، چندگانه، تعقیب سوژه، تکی، متوالی، تشخیص چهره، دید زنده، انتخابی تک نقطه
فوکوس دستی :
تعداد نقاط فوکوس : 9

صفحه نمایش

صفحه نمایش چرخان :
اندازه صفحه نمایش (اینچ) : 3
تعداد پیکسل های صفحه نمایش : 922,000
صفحه نمایش لمسی :
قابلیت Live View :
چشمی : Electronic

عکسبرداری

بازترین دیافراگم : F3.4 - F6.5
حداقل سرعت شاتر (ثانیه) : 15
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) : 1/2000
عکاسی با اولویت تعیین دیافراگم :
عکاسی با اولویت تعیین شاتر :
عکاسی دستی :
حالت های پیش فرض عکاسی :
فلاش :
برد فلاش (متر) : 5.50
قابلیت نصب فلاش خارجی :
حالت های فلاش : خودکار ، روشن ، خاموش ، عکاسی در نور کم
قابلیت عکاسی پیاپی : دارد (6.4 فرم بر ثانیه)
عکاسی با تاخیر زمانی (Self-timer) : 2 یا 10 ثانیه
حالت های نورسنجی : چندگانه ، نقطه ای ، مرکزی
ترکیب نورسنجی (Exposure Compensation) : ±3 (at 1/3 EV steps)

فیلمبرداری

فرمت فیلم برداری : MPEG-4, H.264
نوع میکروفون : استریو
بلندگو : مونو
رزولوشن فیلم : Full HD
ابعاد و سرعت فیلم برداری : فیلم برداری Full HD با ابعاد 1080 در 1920 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه

حافظه

نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC

ورودی و خروجی

کابل USB :
خروجی HDMI :
ارتباط بی سیم (Wi-Fi) :
کنترل از راه دور :

سایر مشخصات

نوع باتری : لیتیوم یونی قابل شارژ مدل NB-10L به همراه باتری و شارژر
دوام باطری (عکس) : 340
ابعاد (طول ، عرض ، ضخامت) (میلیمتر) : 128 در 93 در 114
GPS :

نقد و بررسی دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

Canon PowerShot SX60 HS جدیدترین و عالی ترین دوربین از خط تولید بریج PowerShot است. این دوربین به زوم اپتیکال بزرگ 65 برابر با دامنه کانونی 21 تا 1365 میلیمتر در فرمت 35 میلیمتر مجهز است. این دوربین به تازگی بزرگترین دامنه زومی است که می توانید از یک دوربین بریج دریافت کنید و نیز در میان رقبای خود مانند Sony Cyber-shot DSC-H400 با زوم 63 برابر، Nikon Coolpix P600 با زوم 60 برابر و Panasonic Lumix DMC-FZ72 با زوم 60 برابر قوی تر می باشد. حسگر CMOS با حساسیت بالای این دوربین 16.1 مگاپیکسل است که کیفیت تصویر بسیار عالی را عرضه می کند، به خصوص به این دلیل که پردازنده رده بالای DIGIC 6 را عرضه می کند. همچنین قادر به عکس برداری پیوسته با سرعت 6.4 فریم بر ثانیه و فیلم برداری Full HD با صدای استریو می باشد. دیگر قابلیت ها و مشخصات این دوربین عبارتند از چشمی الکترونیکی 922 هزار نقطه ای، صفحه نمایش LCD با کیفیت و قابلیت چارچوب بندی زوم به صورت هوشمند. همچنین برای به اشتراک گذاری آسان تر تصاویر و کنترل دوربین از راه دور، قابلیت های اتصال Wi-Fi و NFC به کار رفته است. به علاوه فیلتر ها و افکت های متعدد و فراوانی در این دوربین به چشم می خورد.

طرز استفاده دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

دوربین Canon PowerShot SX60 HS ظاهری شبیه به بیشتر دوربین های بریج سوپر زوم رده بالا دارد، در واقع بسیار شبیه به یک دوربین DSLR کوچک است. به نسبت زوم بسیار قوی که دارد خیلی هم بزرگ نیست و ابعادی معادل 127.6 در 92.6 در 114.3 میلیمتر دارد، اما در مقایسه با 650 گرم وزنی که دارد قطر آن زیاد است.

از آنجا که SX60 HS دوربینی است کیفیت-محور که آرایش ظاهری آن ساده می باشد، اما برخی از دکمه های آن ظاهری غیر معمولی دارند، مانند دکمه های واقع در جایگاه دور لنز. دکمه بالاتر از آن قابلیت چارچوب بندی زوم Canon (Zoom Framing Assist) را فعال می کند. هنگامی که پیش از عکس برداری حداکثر زوم را به کار برده باشید، سوژه دور ممکن است به سرعت از چارچوب خارج شود. پیدا کردن دوباره سوژه گیج کننده و مشکل است، اما با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Zoom Framing Assist دوربین به صورت اتوماتیک زوم را بر می گرداند، اما نموداری از سایز فریم اصلی روی صفحه نمایش به جا می گذارد. این نمودار را به دور سوژه مورد نظر خود قرار دهید، دکمه را رها کنید تا دوربین به صورت اتوماتیک زوم را به حالت اولیه برگرداند. دکمه پایین تر روی جایگاه دور لنز به شما کمک می کند تا مسیر حرکت سوژه را دوباره گم نکنید، زیرا فشار دادن این دکمه تعادل تصویر را نیز ارتقاء می بخشد تا مانع لرزش تصویر شود. اگرچه اثر این قابلیت بسیار کم است، اما قابلیت Zoom Framing Assist بسیار مؤثر بوده و از عملکرد خوبی برخوردار می باشد.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

در پشت دوربین کنترل ها و دکمه های غیر استانداردی نظرتان را جلب خواهد کرد. در زیر دکمه ضبط فیلم، کنترلی برای انتخاب و قفل کردن روی نقطه فوکوس وجود دارد و پایین تر از آن دکمه اتصال به Wi-Fi دیده می شود. تنظیمات اولیه به گونه ای است که کاربر ملزم به اتصال دستی به مودم وایرلس می شود، اما اگر یک گوشی مجهز به NFC داشته باشید، می توانید تنها با یک کلیک بین دوربین و گوشیتان ارتباط برقرار سازید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد تا به برنامه CameraWindow موبایلتان وصل شوید و به صورت بی سیم تصاویر را به گوشی، تبلت یا کامپیوتر منتقل کنید یا حتی با کمک یک پرینتر یا یک چاپگر سازگار تصویر را چاپ کنید. این برنامه همچنین به شما امکان کنترل دوربین از راه دور توسط دستگاه دیگری را می دهد.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

در بالای دکمه Wi-Fi یک گرداننده معمولی دیده می شود و عکس برداری پیاپی، فلاش، فوکوس ماکرو و گزینه های صفحه نمایش را شامل می شود. گزینه های صفحه نمایش، نمودار ها و سایر اطلاعات را در حالت باز پخش نشان می دهد. متاسفانه دوربین به سیستم تشخیص چشم های اتوماتیک مجهز نیست تا بتواند آن را فعال و غیر فعال کند.

خوشبختانه صفحه نمایش LCD و چشمی الکترونیکی این دوربین با کیفیت بوده و استفاده از آن ها راحت است، اما متاسفانه صفحه نمایش LCD 922 هزار نقطه ای قابلیت لمسی ندارد، ولی زوایای دید عالی داشته و رنگ ها را طبیعی و واقعی بازسازی می کند. روشنایی صفحه نمایش نیز بسیار زیاد بوده و قابلیت دید آن را حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید امکان پذیر کرده است. وضوح تصویر روی صفحه نمایش نیز بالاست.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

در بالای دوربین جایگاه فلاش خودنمایی می کند. این فلاش باید به صورت دستی باز شود (آن را به سمت بالا بکشید). در کنار فلاش یک دکمه میانبر وجود دارد که می تواند یکی از گزینه های عکس برداری مانند تراز سفید یا محاسبه نوردهی را تنظیم نماید، اما متاسفانه این دکمه در کنار دکمه خاموش روشن واقع شده که ممکن است تا زمانی که به قدر کافی با دوربین آشنایی و تسلط پیدا نکرده اید، با یکدیگر اشتباه شوند.

در بالای دوربین دو گرداننده مشاهده می شود. یکی از آن ها مانند گرداننده موجود در دوربین های Canon DSLR است. این گرداننده به راحتی می تواند تنظیمات معمولی نظیر نوردهی را کنترل کند. گرداننده حالت اصلی در پشت آن جای گرفته و حالت های خودکار، خودکار برنامه، حالت های اولویت تعیین دیافراگم و شاتر و نیز گزینه کاملاً دستی را ارائه می نماید.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

در بالای دوربین دو گرداننده مشاهده می شود. یکی از آن ها مانند گرداننده موجود در دوربین های Canon DSLR است. این گرداننده به راحتی می تواند تنظیمات معمولی نظیر نوردهی را کنترل کند. گرداننده حالت اصلی در پشت آن جای گرفته و حالت های خودکار، خودکار برنامه، حالت های اولویت تعیین دیافراگم و شاتر و نیز گزینه کاملاً دستی را ارائه می نماید.

تنها 1.8 ثانیه طول می کشد تا دوربین روشن شده، فوکوس کند و آماده عکس برداری گردد. فوکوس کردن در محیط پر نور راحت و سریع انجام می شود، اما در محیط های تاریک تر سرعت فوکوس دوربین بین 1.5 تا 2 ثانیه می شود.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

به لطف طراحی و شکل دوربین، جستجو در میان سیستم منو راحت است. با فشار دادن دکمه FUNC. SET در پشت دوربین، منو به طور کامل و تنظیمات عکس برداری به نمایش در می آید. در حین باز پخش تصاویر، گزینه های متعددی نظیر نمودار های RGB نشان داده می شوند. در نهایت عمر باتری 340 شاتی این دوربین که معادل 920 میلی آمپر ساعت است، از نوع لیتیوم یونی بوده و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

 

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

کیفیت تصویر دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

تمامی تصاویر در این نقد و بررسی با رزولوشن 16 مگاپیکسل، تنظیمات SuperFine JPEG و متوسط حجم حدوداً 5 مگابیت گرفته شده اند.

تصاویر گرفته شده با این حسگر 16.1 مگاپیکسلی با کیفیت بوده و جزئیات فراوانی را نمایش می دهد، بازسازی رنگ آن نیز مطلوب می باشد. حتی در پایین ترین سطح حساسیت نیز آثار محدودی از نویز به چشم می خورد. البته این مورد برای حسگر های 1/2.3 اینچی معمول است، اما با افزایش میزان حساسیت، پردازنده رده بالای DIGIC 6 برای از بین بردن نویز عملکرد خوبی از خود نشان می دهد بدون اینکه از جزئیات تصویر بکاهد. در حساسیت 400 تصویر به میزان کمی دانه دانه می شود و رنگ پریدگی در تصویر پدیدار می گردد، اما قابلیت کاهش نویز تصویر به میدان می آید و نویز ها را از بین می برد، بنابراین تصویر همچنان طبیعی و با جزئیات نشان داده می شود. حتی در حساسیت 1600 کیفیت تصویر به طور قابل توجهی بالا بوده و حتی نویز آن از حساسیت 400 نیز کمتر است. اگرچه حساسیت 3200 حداکثر سرعت حساسیت در این دوربین می باشد، اما این تنظیمات نیز سطح نویز کمی دارند، اگرچه جزئیات تصویر کم شده است.

لنز این دوربین نیز بسیار خوب عمل می کند. وضوح گوشه های تصاویر عالی بوده و کم ترین میزان آشفتگی را در تصاویر می توان دید. انحراف کروماتیک (رگه های ارغوانی رنگ) تنها در مشاهده در سایز 100 درصد تصاویر و در نواحی با کنتراست بالا به وجود می آید. عملکرد ماکرو نیز بسیار خوب است و تنها با لمس کردن سوژه مورد نظر روی صفحه نمایش دوربین بر آن فوکوس می کند.

با این حال کیفیت تصویر در عکس برداری از راه دور کمی تحلیل می رود، مگر اینکه در محیطی پر نور باشید. در غیر این صورت سیستم متعادل سازی تصویر به تنهایی برای برآمدن از پس لرزش دوربین و حداکثر دیافراگم عکس برداری از راه دور f/6.5 کافی نمی بشد. متعاقباً حساسیت های بالاتر برای این موقعیت لازمند که در عوض می توانند عکس هایی در طول های کانونی بلند بگیرند که کمی بی کیفیت است.

نویز در دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

Canon PowerShot SX60 HS در رزولوشن کامل دارای شانزده حالت تنظیمات است که بین حساسیت 100 تا 3200 متفاوت است. در واقع حداکثر حساسیت این دوربین نسبتاً پایین است و بسیاری از دوربین های مشابه حساسیت بیشتری را هم پشتیبانی می کنند، اما SX60 HS در تمام حساسیت ها عملکرد خوبی داشته و تصاویری با جزئیات بالا و نویز کم عرضه می نماید.

در زیر چند تصویر نمونه از سطوح نویز در حساسیت های گوناگون مشاهده می کنید. تصویر سمت چپ فرمت JPEG و تصویر سمت راست فرمت RAW می باشد.

RAW

JPEG

ISO 100 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 100 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 400 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 400 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 800 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 800 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 1600 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 1600 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 3200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ISO 3200 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

وضوح دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

در زیر دو تصویر مشاهده می کنید که به عنوان Web - Quality 50 در فتوشاپ ذخیره شده اند. به تصویر سمت راست با کمک فتوشاپ وضوح بیشتری داده شده است. با تنظیمات پیش فرض دوربین وضوح تصاویر به میزان قابل قبولی می باشد، اما می توانید تنظیمات وضوح دوربین را تغییر دهید.

عکس گرفته شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

عکس ویرایش شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

عکس گرفته شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

عکس ویرایش شده (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

دامنه کانونی دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

لنز زوم اپتیکال این دوربین 65 برابر است که دامنه کانونی 21 تا 1365 میلیمتر را عرضه می کند. قابلیت ZoomPlus این دوربین می تواند قابلیت زوم آن را دو برابر کند و با حداقل کاهش کیفیت تصاویر به 130 برابر برساند، زوم دیجیتال نیز این مقدار را دو برابر کرده و به 260 برابر می رساند، البته به قیمت کاهش کیفیت تصویر.

1365mm

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

21mm

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

انحرافات کروماتیک در دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

این دوربین با رگه های ارغوانی در اطراف لبه های اجسام در نواحی با کنتراست بالا مخصوصاً در لبه های چارچوب (فریم) دست خوش انحرافات کروماتیک می شود، همان طور که در تصاویر نمونه زیر مشاهده می کنید.

نمونه شماره 1 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

نمونه شماره 2 (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

کیفیت فایل دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

Canon PowerShot SX60 HS داری دو گزینه کیفیت فایل می باشد: Fine و Super Fine. سایز های متوسط فایل برای Fine بین 4 تا 5 مگابایت و برای Super Fine بین 7 تا 8 مگابایت می باشد.

SuperFine (معادل 4.86Mb) (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Fine (معادل 3.15Mb) (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

 

Raw (معادل 13.3Mb) (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ماکرو در دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

این دوربین قابلیت فوکوس ماکرو در فاصله 0 سانتیمتر را دارد. این حالت تنها در حداکثر زاویه باز امکان پذیر است.

ماکرو

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

ماکرو (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فلاش دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

فلاش PowerShot SX60 HS شامل چهار حالت است: Auto (خودکار)، On (روشن)، Slow Synchro (همگام سازی آهسته) و Off (خاموش). قابلیت کاهش قرمزی چشم از طریق منوی اصلی قابل فعال سازی است. چه این حالت فعال باشد چه نباشد دوربین به خوبی می توان قرمزی چشم را کنترل کند، اما از فاصله 1.5 متری در زوایای باز در گوشه های تصویر تاری قابل توجهی به چشم می خورد.

فلاش خاموش - عکس واید (21mm)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فلاش روشن - عکس واید (21mm)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فلاش خاموش - عکس تله (1365mm)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فلاش روشن - عکس تله (1365mm)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

در زیر چند تصویر نمونه را مشاهده می کنید. همان طور که می بینید، نه حالت Flash On اثری از قرمزی چشم بر جای می گذارد و نه تنظیمات کاهش قرمزی چشم.

فلاش روشن

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فلاش روشن (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

کاهش قرمزی چشم

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

کاهش قرمزی چشم (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

حالت صحنه شب دستی در دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

زمانی که می خواهید در شب بدون استفاده از سه پایه عکس برداری کنید، این حالت را به کار ببرید. این حالت چندین عکس می گیرد و آن ها را در یک عکس ادغام می کند و در نتیجه لرزش دوربین و نویز تصویر را به حداقل می رساند.

Night (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Night

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

لرزشگیر دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

سیستم متعادل کننده تصویر اپتیکال هوشمند در دوربین های Canon عملکرد بسیار خوبی در کنترل لرزش های دوربین دارد و زمان استفاده از دامنه طول کانونی حداکثر، ضروری است.

لرزشگیر خاموش (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

لرزشگیر روشن (برش 100%)

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

فیلترهای خلاق در دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

این دوربین علاوه بر افکت های خلاق، فیلتر های متعدد و گوناگونی نیز دارد، که هر یک گزینه های خاص خود را دارند. از جمله HDR (شامل گزینه های Natural ،Art Standard ،Art Vivid ،Art Bold ،Art Embossed)، افکت Fish-eye Effect (سه حالت پیچیدگی)، Miniature Effect (جایگاه تیرگی افقی و عمودی قابل انتخاب)، Toy Camera Effect (یاCool، Standard، Warm) و Soft Focus (سه سطح متفاوت تیرگی)، تک رنگ یا Monochome (آبی، آبی/سفید، قرمز قهوه ای)، Super Vivid و Poster Effect.

HDR Natural

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Off

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

HDR Art Vivid

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

HDR Art Standard

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

HDR Art Embossed

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

HDR Art Bold

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Miniature

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Fisheye

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Toy Camera Standard

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Toy Camera Cool

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Soft Focus

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Toy Camera Warm

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Monochrome B&W

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Monochrome Blue

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Poster Effect

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

Monochrome Sepia

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

 

Super Vivid

دوربین کانن پاورشات SX60 HS

نتیجه گیری از نقد و بررسی دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

Canon PowerShot SX60 HS دوربینی عالی است که به افکت های خلاق متعدد و صفحه نمایش LCD با کیفیت و چشمی الکترونیکی عالی مجهز است.

SX60 HS یک دوربین خانگی تراول زوم است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد، اما اگر به دنبال بزرگتری لنز هستید و دوربینی با طراحی مشابه DSLR را می خواهید، Canon PowerShot SX60 HS گزینه ای بسیار خوب است.

امتیاز دهی :

امتیاز از 5
طراحی: 4
امکانات: 4.5
راحتی استفاده: 4
کیفیت عکس: 4.5
قیمت: 4

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین Canon PowerShot SX60 HS :

 

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX60 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX60 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX60 HS

تصاویر دوربین کانن پاورشات SX60 HS


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی