دوربین کانن

کلمات کلیدی

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال سونی

دوربین دیجیتال کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی نیکون

دوربین عکاسی فوجی فیلم

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix L330

دوربین دیجیتال نیکون

دوربین عکاسی Nikon D7500

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-E2S 18-55mm

دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو

EOS 700D 18-55mm IS STM

دوربین نیکون

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D7000 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5500 Body

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 با لنز 55-18

دوربین عکاسی نیکون D5500 kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D5600 18 - 140

دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix XQ1

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدلPowerShot IXUS 180

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot IXUS 177

دوربین عکاسی دیجیتال کاننPowerShot ELPH 190 IS

دوربین عکاسی دیجیتال EOS M kit 18-55

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل PowerShot G1 X

دوربین عکاسی دیجیتال کانن مدل EOS 100D Body

EOS 1200D kit 18-55

دوربین عکاسی کانن PowerShot SX430 IS

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی دوربین Canon EOS 6D:

EOS 6D کوچک ترین و سبک ترین تمام فریم دوربین دیجیتال حرفه ای کانن است. از ویژگی های مهم 6D می توان به حسگر تمام فریم CMOS معادل 20.2 مگاپیکسلی، ترانسمیتر وایرلس داخلی، مدول GPS پیش فرض، پردازنده ی DIGIC 5 plus ، معادل 11 نقطه فوکوس خودکار خطی، حسگر نورسنجی دو لایه ی 63 ناحیه ای iFCL، پشتیبانی از دامنه ایزوی 50 تا 102400 ، صفحه نمایش 3.0 اینچی LCD معادل 1040000 نقطه ای، عکاسی پی در پی با سرعت 4.5 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت 1080p Full HD اشاره کرد. این دوربین به صورت بدون لنز به بازار عرضه می شود. البته نمونه ای هم از این دوربین با لنز زوم EF 24-105mm f/4L IS USM به بازار عرضه شده است که نسبت به بدنه قیمت بیشتری دارد.



طرز استفاده دوربین Canon EOS 6D:

Canon EOS 6D تجربه ی عکاسی تمام فریم را در اختیار بسیاری از مردم گذاشت زیرا با قیمت مناسبی به بازار عرضه شد. کار با این دوربین نسبت به دوربین 5D Mark III ساده تر است. EOS 6D دو ویژگی خاص دارد که شامل wi-fi و GPS می شوند. حتی مدل بالاتر این دوربین چنین ویژگی هایی را ارائه نمیدهد. با این حال ویژگی های دره متوسطی هم در این دوربین به چشم می خورد برای مثال چشمی تنها 97 درصد صحنه را پوشش می دهد، فوکوس خودکار 11 نقطه ای است و عکاسی پی در پی دوربین با سرعت 4.5 فریم بر ثانیه انجام می شود. EOS 6D می تواند برای دوربین Nikon D600 رقیب خوبی باشد زیرا این دوربین نیز قیمت مناسبی دارد و تجربه ی عکاسی تمام فریم را با رویکردی دیگر در اختیار کاربر قرار می دهد.

EOS 6D با برخورداری از ابعاد 144.5 در 110.5 در 71.2 میلی متر و وزن 755 گرم سبک تر و کوچکتر از 5D Mark III است در نتیجه برای استفاده در سفر بهتر است. بدنه ی این دوربین از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است که نسبت به دوربین هایی با بدنه ی پلاستیکی دوام بیشتری دارد. این دوربین ضد رطوبت و گرد و غبار است. محل قرار گیری شست در پشت دوربین و دستگیره ی آن را با پوششی طرح دار از جنس پلاستیک پوشانده اند در نتیجه حمل دوربین برای عکاسانی با دستهای کوچک یا متوسط راحت است. در جلوی دوربین و روی دستیگره ی آن درگاه Infrared تعبیه شده است که بسیار کوچک است. اگر به جلوی دوربین نگاه کنید دکمه های preview، لامپ کمک رسان فلاش و میکروفون را هم خواهید دید.

نمای رو به رو

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

نمای پشت

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

EOS 6D مانند دیگر دوربین های شبه حرفه ای دارای دو دکمه ی چرخان کنترل است که یکی کوچک و در بالای دستگیره تعبیه شده در حالی که دیگری بزرگ است و در پشت دوربین قرار دارد. دکمه ی کنترل سریع چرخان که در پشت دوربین قرار گرفته مشخصه ی دوربین های رده بالای Canon EOS است. کار با این دکمه ی گردان نیازمند مهارت است که البته با کار کردن با آن به دست می آورید. کلید قفلی که در زیر این دکمه ی گردان قرار دارد می تواند آن را فعال یا غیرفعال کند.

EOS 6D دارای دو LCD است که یکی رنگی و 3 اینچی است که در پشت دوربین تعبیه شده است در حالیکه دیگری کوچک ترو تک رنگ است و در بالای دوربین قرار دارد. معمولا از LCD پشتی علاوه بر دیدن تصاویر برای نمایش تنظیمات اصلی نیز استفاده می شود با این حال در این دوربین تنظیمات اصلی را می توانید در صفحه نمایش بالایی ببنید. این صفحه نمایش کوچک باعث کاهش مصرف انرژی باتری و سهولت کار با دوربین می شود. صفحه نمایش 3 اینچی اصلی از نوع VGA است و دارای 1040000 نقطه است در نتیجه کار با آن برایتان لذت بخش خواهد بود. خوشبختانه صفحه نمایش تصویر را از لحاظ کیفیت و وضوح طوری نمایش می دهد که واقعاً هست. چشمی دوربین می تواند تا 0.71 برابر بزرگ نمایی دیوپتر را اصلاح کند. با این حال تنها قادر است تا 97 درصد فریم را پوشش دهد در نتیجه نمی توانید از تمام آنچه دوربین ثبت می کند مطمئن باشید.

Canon EOS 6D اولین دوربین DSLR(حرفه ای) است که از wi-fi داخلی برخوردار است. این ویژگی ارتباطی به شما امکان می دهد تا حین اجرای عکس ها در منوی Wi-Fi آنها را به اشتراک بگذارید.اگر منوی Wi-Fi را فعال کنید در زیر آن شش آیکون می بینید. 6D می تواند به دوربین، گوشی هوشمند، کامپیوتر و پرینتر از طریق اینترنت یا DNLA متصل شود. برای فعال کردن هر یک از این ویژگی ها باید مسیری نسبتاً طولانی اما مستقیم را طی کنید در اصل باید یک درک کلی از پروتکل داشته باشید. شایان ذکر است که برای استفاده از هر یک از این ویژگی ها در ابتدا باید برنامه ی رایگان EOS Remote را نصب کنید تا پس از آن بتوانید دوربین را به رایج ترین گوشی های هوشمند و نسل جدید iPod Touch یا وسایل اندرویدی متصل کنید. اگر اتصال بین دوربین و وسیله ی دیگر برقرار شود به راحتی می توانید عملکرد دوربین رابا آن وسیله کنترل کنید یا تصاویر را از یکی به دیگری انتقال دهید.

6D می تواند عکس را به اطلاعات جغرافیایی تگ (tag) کند که GPS در اختیار دوربین می گذارد. این قابلیت شبیه به چیزی است که در دوربین های compact دیده می شود. در این دوربین GPSداخلی است در نتیجه به استفاده از لوازم جانبی دیگر نیازی نیست. شایان ذکر است که استفاده از این قابلیت، شارژ باتری را به شدت استفاده می کند.

نمای رو به رو

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

نمای کنار

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ما EOS 6D را با لنز رایج EF 24-105mm f/4L IS مورد آزمایش قرار دادیم. ترکیب این دو با هم فوکوس سریعی را در اختیار ما گذاشت که به خوبی از پس تعقیب سوژه های متحرک بر آمد. اگر تا به حال دوربین Canon نداشته اید ما خرید این لنز را به شما توصیه می کنیم زیرا این لنز صدای کمی تولید می کند و از لرزشگیر نیز برخوردار است. این ویژگی بسیار مهم است زیرا دوربین های Canon و Nikon برخلاف دوربین های Sony، Olympus و Pentax فاقد لرزشگیردر بدنه ی خود هستند در نتیجه لنزی که برای آنها می خرید باید حتما لرزشگیر داشته باشد. علاوه بر این بدنه ی دوربین های Canon با هر لنزی سازگاری ندارد با این وجود چشمی دوربین از مزیت کوچک لرزشگیر برخوردار است. Canon و Nikon ادعا می کنند که سیستم لرزشگیر داخل لنز بهتر از لرزشگیر داخلی دوربین است در حالیکه در واقعیت چنین نیست.

EOS 6D دارای پردازنده ی DIGIC 5+ است که با سرعت خوبی می تواند عکس ها را پردازش کند. سرعت دوربین در آماده به کار شدن و مرور عکس هم چنین عملکرد خوب آن در کنترل نویز از قابلیت های این پردازنده است. DIGIC 5+دوربین 6D را قادر ساخته تا با سرعت 4.5 فریم بر ثانیه عکاسی کند. دوربین در این حالت می تواند 1250 عکس JPEG را در ابعاد کامل و 17 عکس RAW را به ثبت برساند. از دیگر قابلیت های پردازنده هم می توان به قابلیت نوردهی چندگانه، HDR و 14-bit A/D اشاره کرد. باتری دوربین مطابق با استاندارد CIPA است و می تواند انرژی لازم برای 1000 عکس را تامین کند. با این حال اگر در حالت live view عکاسی کنید یا ویژگی GPS و Wi-Fi را فعال نگه دارید شارژ باتری زودتر تمام می شود. البته اگر گریپ باتری BG-E13 را مورد استفاده قرار دهید شارژ باتری تا دو برابر افزایش می یابد.

برای فعال کردن حالت Live View باید دکمه ی اختصاصی آن را فشار دهید که در پشت دوربین قرار دارد و می تواند روی حالت Live View و ضبط ویدئو یا دکمه ی Start/Stop قرار بگیرد.

از Live View می توانید برای ضبط ویدئو هم استفاده کنید. 6D می تواند با کیفیت 1080p و در ابعاد 1920 در 1080 پیکسل فیلم برداری کند. سرعت فیلم برداری در چنین شرایطی به 30 فریم بر ثانیه می رسد. اگر کیفیت فیلم برداری را تا 720p پایین بیاورید ابعاد تصویر نیز متعاقبا به 1280 در 720 پیکسل و سرعت آن50/60 فریم بر ثانیه می رسد. در حالیکه اگر در فرمت استاندارد فیلم برداری کنید سرعت تا 30 ، 25 و 24 فریم بر ثانیه هم می رسد. فرمت فیلم برداری در این دوربین MOV است. بیشترین اندازه ی یک ویدئو کمتر از سی دقیقه است که حجمی برابر با 4 گیگابایت را اشغال می کند. خوشبختانه امکان عکاسی به صورت عادی و پی در پی نیز حین فیلم برداری وجود دارد. در این حالت ویدئو تا زمانی ثبت می شود که دوربین آخرین عکس در حالت پی در پی را به ثبت برساند. این دوربین صدا را به صورت PCM خطی و بدون فشرده سازی ضبط می کند. جک میکروفون دوربین در جلوی آن قرار دارد در حالیکه سوکت موجود در کنار دوربین برای اتصال میکروفون استریو به کار می رود. از دیگر درگاه های دوربین می توان به درگاه HDMI mini-out استاندارد هم اشاره کرد که برای استفاده از آن باید کابل جداگانه ی HDMI را خریداری کنید. البته امکان اتصال 6D به دستگاه تلویزیون استاندارد هم از طریق NTSC/PAL وجود دارد.

نمای بالا

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

نمای روبه ور به همراه لنز

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

EOS 6D درست مانند دیگر دوربین های EOS حسگر نیز از فناوری ضد گرد و غبار بهره می گیرد. در واقع حسگر با تولید امواج فرکانس بالا می تواند ذرات غیرچسبنده را از روی خود پاک کند.

EOS 6D دارای ویژگی عکاسی بی صدا (یا silent shooting mode) هم هست. در صورت فعال بودن این ویژگی صدای شاتر و آینه به شدت کاهش می یابد. این حالت در مواقعی که نمی خواهید بدون جلب توجه عکاسی کنید بسیار به کار می آید. حالت عکاسی پی در پی به صورت بی صدا هم وجود دارد که به شما امکان می دهد با سرعت سه فریم بر ثانیه با صدای بسیار کم عکاسی کنید.

شکاف کارت حافظه

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

شکاف باتری

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

کیفیت تصاویر دوربین Canon EOS 6D:

تمامی عکس هایی که در بررسی های خود ثبت کردیم در ابعاد 20 مگاپیکسل و در فرمت JPEG هستند. حجم متوسط هر یک از آنها به 6 مگابایت می رسد.

Canon EOS 6D در طول آزمایشات ما توانست عکس های خوبی را به ثبت برساند. دوربین در ایزوی 50 تا 3200 می تواند عکی هایی فاقد نویز به ثبت برساند با این حال در ایزوی 6400 نویز ظاهر می شود. اینکه نویز در ایزوی 6400 ظاهر بشود برای یک دوربین 20 مگاپیکسلی تحسین برانگیز است. در ایزوی سریع تر یعنی 12800 و 25600 نویز به خوبی مشهود است. در ایزوی 51200 عکس هایی ثبت می شود که برای استفاده در وب مناسب است. با این حال عکس هایی که در ایزوی 102400 به ثبت می رسند تنها در مواقع ضروری به کار می آیند. با اینکه عکس های دوربین کیفیت مطلوبی دارند ولی بهتر است با نرم افزارهای ویرایشی مانند فتوشاپ روی آنها کار شود. البته با تغییر تنظیمات خود دوربین هم می توان به بهبود کیفیت عکس ها کمک کرد. برای عکاسی در شب بهتر است دوربین را روی حالت عکاسی در شب بگذارید زیرا در این حالت سرعت شاتر به 30 ثانیه می رسد در حالیکه حالت bulb نیز به دوربین امکان می دهد تا نور بیشتری جذب کند. دوربین دارای 6 حالت Picture Styles هم هست که به شما امکان می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را روی عکس ها اعمال کنید.ویژگی هایی چون Highlight Tone Priority و Auto Lighting Optimizer و HDR را هم نباید فراموش کنید.

نویز دوربین Canon EOS 6D:

Canon EOS 6D دارای 11 تنظیم پیش فرض برای ایزو است .

علاوه بر این دوربین از قابلیت عکاسی در فرمت RAW هم برخوردار است.

RAW

JPEG

ISO 50 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 50 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 100 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 100 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 200 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 200 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 400 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 400 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 800 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 800 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 1600 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 1600 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 12800 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 12800 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 25600 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 25600 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 51200 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 51200 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 102400 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

ISO 102400 (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

کیفیت فایل دوربین Canon EOS 6D:

Canon EOS 6D از دو حالت Normal و Fine برای تنظیم کیفیت عکس های JPEG پشتیبانی می کند.

Fine (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Normal (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

RAW (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

 

وضوح تصویر دوربین Canon EOS 6D:

با اینکه عکس های دوربین کیفیت مطلوبی دارند ولی بهتر است با نرم افزارهای ویرایشی مانند فتوشاپ روی آنها کار شود. البته با تغییر تنظیمات خود دوربین هم می توان به بهبود کیفیت عکس ها کمک کرد.

عکس گرفته شده (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

عکس ویرایش شده (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

عکس گرفته شده (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

عکس ویرایش شده (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

عکاسی در شب دوربین Canon EOS 6D:

Canon EOS 6D به شما امکان می دهد تا سرعت شاتر را تا 30 ثانیه افزایش دهید. برخورداری دوربین از حالت Bulb هم به شما امکان می دهد تا نوردهی به سوژه را تا آنجا که می خواهید افزایش دهید.

Night

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Night (برش 100%)

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Highlight Tone Priority :

این تنظیم پیش فرض دوربین باعث بهبود ارائه ی جزییات در نواحی روشن تصویر می شود و دامنه ی دینامیک را در این نواحی تا 18 در صد افزایش می دهد. با این حال فعال بودن این ویژگی در آزمون ما تغییر چندانی در کیفیت تصاویر ایجاد نکرد.

Off

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

On

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Auto Lighting Optimizer :

این تنظیم پیش فرض به صورت خودکار میزان روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم می کند. Auto Lighting Optimizer دارای سه سطح شدت است که تفاوت چندانی هم در بیشترین و کمترین سطح آن دیده نمی شود.

low

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

off

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

high

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

standard

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

نوردهی چندگانه دوربین Canon EOS 6D:

این تنظیمات به شما امکان می دهد تا 9 عکس را با هم ادغام کرده و به صورت یک عکس در بیاورید.

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

HDR :

حالت HDR به شما امکان می دهد تا سه عکس با میزان نور متفاوت را با هم ادغام کنید و یک عکس با دامنه دینامیک بیشتربه دست می آید.

+1 EV

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

off

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

+3 EV

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

+2 EV

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Picture Styles :

نام ابزار کنترل تصویر در دوربین های کانن ، Picture Styles است. این ابزار برای کنترل وضوح، کنتراست، روشنایی، اشباع و درجه رنگ در نظر گرفته می شود. هر یک از گزینه ها شش حالت دارد. البته امکان تغییر این تنظیمات به صورت دستی هم وجود دارد در نتیجه می توانید خواست و نظر خود را نیز اعمال کنید.

Portrait

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Standard

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Neutral

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Landscape

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Monochrome

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

Faithful

تصاویر دوربین کانن EOS 6D

 

نتیجه گیری از نقد و بررسی دوربین Canon EOS 6D:

Canon EOS 6D از لحاظ نظری در مقایسه با رقبایی چون Nikon D60 و 5D Mark III حرف خاصی برای گفتن ندارد. اما در واقعیت دوربین DSLR (حرفه ای) قدرتمندی است که در نور کم و زیاد خوب عمل نمی کند.

تفاوت اساسی بین 6D و رقبایش تعداد نقط فوکوس خودکار آن است این دوربین 11 نقطه ی فوکوس داردکه تنها یک نقطه ی فوق حساس در وسط آنها قرار دارد با این حال فوکوس کمی در تعقیب سوژه های متحرک کند عمل می کند در نتیجه اگر این ویژگی برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است به 5D Mark III یا حتی APS-C EOS 7D فکر کنید. با این حال نقطه ی فوق حساس وسطی حتی در -3EV می تواند کار کند و از این لحاط بهتر از فوکوس D600 و 5D Mark III عمل می کند. در واقع 6D می تواند در هر شرایط نوری با دقت هر چه بیشتر فوکوس کند. این دوربین تنها دوربینی است که دارای GPS و Wi-Fi به صورت پیش فرض است. گرچه استفاده از این دو ویژگی به شدت شارژ باتری را استفاده می کند.

حسگر 20 مگاپیکسلی این دوربین در هماهنگی با پردازنده ی Digic 5+ آن کار می کند در نتیجه عملکرد دوربین در نور کم بسیار خوب است. همانطور که گفته شد این دوربین قادر است در ایزوهای 50 تا 6400 عکس هایی فاقد نویز تولید کند. حتی عکس هایی که در ایزوی 12800 و 25600 ثبت می شوند هم چنان قابل استفاده هستند. فیلم برداری دوربین عالی است، کار با رابط کاربری دوربین هم ساده است . امکان تغییر تنظیمات به صورت دستی و پشتیبانی از ضریب فشرده سازی متغیر به شما امکان می دهد تا خلاقیت بیشتری در عکاسی به خرج دهید. البته اگر صفحه نمایش دوربین را چرخان در نظر می گرفتند کار با دوربین راحتتر و خلاقانه تر می شد. 6D در مقایسه با دوربین های فاقد آینه سیستم فوکوس کندی دارد با این وجود عملکرد دوربین در عکاسی و فیلم برداری خوب است.

کیفیت تصویر این دوربین مشابه مدل پیشرفته تر خود است. 6D در نور کم عملکرد بهتری دارد در حالیکه D600 از سیستم فوکوس خودکار بهتری برخوردار است. در پایان اینکه EOS 6D بسیار مقرون به صرفه است.

امتیاز دهی :

امتیاز از 5
طراحی: 4.5
امکانات: 4
راحتی استفاده: 4
کیفیت عکس: 5
قیمت: 4.5

گالری تصاویر گرفته شده با دوربین Canon EOS 700D :

تصاویر دوربین کانن EOS 700D

تصاویر دوربین کانن EOS 700D

تصاویر دوربین کانن EOS 700D

تصاویر دوربین کانن EOS 700D

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی